اجراي جشنواره‌هاي فرهنگي، هنري و نمايشگاه‌هاي مختلف گردشگري و صنايع‌دستي از جمله برنامه‌هاي اصلي در دستور کار ستاد دائمي تسهيلات سفر استان‌هاي کشور است که در ماه رمضان برگزار مي شود.

منوچهر جهانيان در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب گفت: برگزاري جشنواره‌هاي فرهنگي، هنري، مسابقات، جنگ شادي و نمايشگاه‌هاي مختلف گردشگري و صنايع‌دستي از جمله برنامه‌هاي در دستور کار ستاد دائمي تسهيلات سفر استان‌هاي کشور است.

رئيس ستاد مرکزي سفرهاي کشور تصريح کرد: بر اساس برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده، استان‌هاي مختلف به فراخور موقعيت جغرافيايي و فرهنگي استان و تقويم نمايشگاهي خود يک يا چند برنامه فرهنگي، هنري و نمايشگاهي را در طول مدت اجراي طرح تابستانه برگزار خواهند کرد.

معاون گردشگري کشور با اشاره به استان‌هاي جنوبي که به دليل گرماي هوا و شرايط خاص جوي با رکود گردشگر مواجه مي‌شوند، تصريح کرد: اين استان‌ها بايد با برنامه‌ريزي براي اجراي جشنواره‌هايي در سطح ملي و با همفکري و تلاش تمامي اعضاي ستاد تسهيلات سفر استان برنامه‌ريزي لازم براي جذب مسافر و گردشگر به ويژه استان‌‌هاي همجوار را در دستور کار قرار دهند.

جهانيان خاطر نشان کرد: اجراي حداقل يک جشنواره و يا نمايشگاه با اطلاع‌رساني و تبليغات موثر و اعلام آن براي درج در تقويم برنامه‌ها و نمايشگاه‌هاي ستاد مرکزي تسهيلات سفرهاي کشور بايد به طور جدي در دستور کار ستادهاي استاني قرار گيرد. /عب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.