مقامات تیم موج سواری پرتغال اعلام کردند یکی از نمایندگان این کشور به طور ناگهانی درخواست بازگشایی به کشورش کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری رویترز، کارولینا مندل بالت با فرستادن نامه ای به مدیر کمیته بین المللی المپیک کشور پرتغال، اعلام کرد به دلیل "شخصی و پزشکی" تقاضای کناره گیری از مسابقات را دارد.

گزارش ها حاکی از آن است که وی با ارسال نامه ای به کمیته برگزاری مسابقات، کناره گیری خود را به آنها نیز اعلام کرده است اما پاسخی به تماس های تلفنی از سوی مسئولان نمی دهد.

یکی از مسئولان کمیته المپیک کشور پرتغال در این ارتباط گفت: ما حضور وی را در مسابقات ملغی اعلام کردیم اما همچنان در حال تلاش هستیم تا علت این کناره گیری ناگهانی را پیدا کنیم.

وی در ادامه افزود: او هیچ سابقه بیماری خاصی نداشته و پرتلند، محلی که موج سواران اکنون اسکان دارند، وضعیت مناسبی داشته است.

وی همچنین گفت: ما روز گذشت ه با او تمرین داشتیم، وضعیت او خوب بود و من هنوز نامه ای که امروز صبح از او دریافت کردم در تعجب هستم. من در حال رفتن به وی مورث بودم اما برگشتم و سعی کردم با او تماس بگیرم اما موفق نشدم.

گفتنی است: این ورزشکار که تهیه کننده تلویزیونی نیز هست با قایقران آمریکایی که در حال حاضر در ماده استار مردان در حال رقابت است، ازدواج کرده است./مح

برچسب ها: پرتغال ، موج سوار ، بیماری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.