100 میلیون تومان برای سیستم مانیتورینگ آب منطقه ای مازندران اختصاص یافت.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مازندران درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران با اشاره به اینکه به زودی 60 ایستگاه آب و هواشناسی منطقه ای مازندران به سیستم مانیتورینگ مجهز می شودگفت: دفتر مطالعات پایه منابع آب شرکت برای سنجش آب سطحی در استان دارای 180 ایستگاه آب و هواشناسی است که برای مجهز هر ایستگاه هیدرومتری به سیستم مانیتورینگ 140 میلیو ن ریال و برای هر ایستگاه باران سنجی 80 میلیون ریال اعتبار نیاز دارد.

رمضان طهماسبی افزود:از مهمترین امکانات این نرم افزار می توان به قابلیت ذخیره اطلاعات دریافتی از ایستگاهها در بانک اطلاعاتی ،قابلیت انجام محاسبات و بروز رسانی، پشتیبانی از دستگاههای دیتاگری، قابلیت هشدار به افراد مسئول سیستم و قابلیت نمایش تمامی اطلاعات جمع آوری شدن به صورت نمودار یا متن اشاره کرد که با تخصیص اعتبار مناسب تعداد آنها افزایش می یابد.

به گفته وی سیستم مانیتورینگ با هدف راه اندازی سیستم جمع آوری یکپارچه اطلاعات و مانیتورینگ اطلاعات آب و هواشناسی در دست پیگیری است، مکانیسم آن به صورتی است که این سیستم اطلاعات را به صورت آنلاین ذخیره می کند.

وی یادآور شد این سیستم خودکاراست و با ایستگاههایی که دارای تجهیزات و ادوات الکترونیکی هستند ارتباط برقرار و اطلاعات ثبت شده را دریافت می نماید و سپس توسط نرم افزار ایستگاه نما در سیستم ذخیره و مورد استفاده کاربران قرار می گیرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.