بهرام عظيمي كارگردان برجسته انيميشن ايران از اين هفته در راديو 7 حضور خواهد داشت.

بهرام عظيمي كارگردان برجسته انيميشن كشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمي باشگاه خبرنگاران گفت: برنامه تلويزيوني راديو 7 هر شب پخش مي شود و در روزهاي 5 شنبه به مدت 2 شب از شبكه آموزش پخش مي شود.

وي گفت: اين برنامه مخاطبين فراواني دارد كه البته اين موفقيت در جلب مخاطب اجراهاي خوب مجريان و نيز بخش هاي متنوعي است كه در اين برنامه پخش مي شود.

وي گفت: مدت ها قبل به عنوان ميهمان براي شركت در برنامه راديو 7 دعوت شدم و همين حضور باعث ايجاد همكاري بيشتر با اين برنامه ديدني شد.

عظيمي تصريح كرد: شروع همكاري جدي ام به اين برنامه پرمخاطب با تعريف فيلم بود.

وي گفت: در حقيقت در هر برنامه يك فيلم را كه ديده ام از ديدگاه خودم آن را براي مردم تعريف مي كنم و اين بدان معني نيست كه منتقد هستم چرا كه فقط فيلم هاي مختلف تاريخ سينما را كه مردم به خاطر دارند را تعريف مي كنم اما با نگاه ويژه و از منظري ديگر اين تعريف صورت مي‌گيرد.

عظيمي در ادامه تصريح كرد: مدتي پيش فيلمي با عنوان جنگ ستارگان كه شايد ظاهرا طرفداراني را داشته باشد در برنامه راديو 7 تعريف كردم اين فيلم را از نگاه و ديدگاه خودم تعريف كردم اما باعث اعتراضات فراواني شد.

وي گفت: به نظرم جنگ ستارگان يكي از بدترين فيلم هايي است كه تاكنون ساخته شده است.

اين كارگردان انيميشن تصريح كرد: بسياري از افراد خارج نشين لس آنجلسي اعتراضاتي مبني بر اينكه چطور جرات كردي از جنگ ستارگان به عنوان فيلم بد ياد كني داشت.

عظيمي گفت: مدتي فيلم تعريف كردنم در برنامه تلويزيوني راديو 7مسكوت باقي ماند تا اينكه به تازگي دوره جديد همكاري ام با اين برنامه آغاز شده است.

*حضورم در 7 قطعي است

عظيمي گفت: در حال حاضر حضورم در برنامه تلويزيوني راديو 7 قطعي است و در هر برنامه فيلمي را تعريف خواهم كرد.

وي در ادامه گفت: از اولين روزهاي پخش اين برنامه علاقه داشتم به نوعي در اين برنامه حضور داشته باشم./ي2
برچسب ها: رادیو ، عظیمی ، مجری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار