محمدمعین اصفهانی،كوهنوردجوان وعلاقه مندزنجانی با موفقیت قله6 هزار و 148 متری رازدلینا دركشورقرقیزستان را فتح كرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مرکززنجان،این كوهنوردجوان زنجانی زمان صعود به این قله راچهارروزاعلام كردوگفت:پس ازچندین مرحله هم هوایی كه قبل ازصعود نهایی انجام دادم ،درنهایت 24 جولای 'سوم مرداد ماه امسال'موفق به فتح این قله شدم.

اصفهانی،افزود:این نخستین صعودوتجربه برون مرزی بودكه انجام دادم وبا عنایت خداوند سبحان توانستم پرچم مهرانه 'بیماران سرطانی' و آسایشگاه سالمندان مرد زنجان را بر فراز این قله به اهتزازدرآورم.

وی اظهارداشت:دراین صعودكسی همراهم نبودوتنهایی كار را برایم سخت ودشوار كرده بود ولی این مانع از تصمیم من نشد و درآن لحظات سخت و دشوار با امید به خداوند قادر و توانا برای فتح این قله گام برمی داشتم و به همین خاطر احساس تنهایی زیادی را نمی كردم.

این جوان 21 ساله زنجانی كه با هزینه شخصی راهی این قله شده بود گفت: هیات كوهنوردی استان زنجان هماهنگی های لازم برای صعودم به این قله را انجام داده بود كه این جای تقدیر دارد.

اصفهانی افزود: برای كسب آمادگی بیشتر و صعود موفقیت آمیز به این قله، زیرنظر مربیان 'محمد حسن نجاری و محمد دارابیان' تمرینات بسیاری را انجام داده بودم و این بسیار كارساز شد كه زحمات آنها را ارج می نهم.

وی از مسوولان اداره كل ورزش و جوانان استان زنجان خواست با حمایت های مالی خود ، انگیزه جوانان را برای صعود به قلل ارتقا بخشند تا آنها با آرامش خاطر بیشتری برای ایران اسلامی كشور و استان زنجان افتخارآفرینی كنند./ع
برچسب ها: صعود ، کوهنورد ، زنجانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.