رئیس سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا گفت: برقراری امنیت و پایداری این امر مهم در مرزهای کشورمان به بالندگی و اقتدار نظام اسلامی در سال‌های اخیر کمک کرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  اردبيل سردار احمد صدرالسادات دیروز به عنوان نماینده فرماندهی انتظامی در جریان بازدید از برخی مناطق مرزی استان اردبیل به ویژه منطقه مرزی گرمی،‌ ارشق و نمین افزود: جمهوری اسلامی ایران با رسیدن به شاخص مطلوب امنیت پایدار و مستمر مرزها توانسته ‌یکی از کشورهای قدرتمند دنیا در این حوزه باشد و ما به یقین دست آنهایی که در فکر یغماگری مرزهای ایران هستند، از ریشه و بن می‌بریم.

وی گفت: یکی از ابزارهای همیشه آماده به کارگیری دشمن ایجاد ناامنی در مرزهای کشورمان با هدف ایجاد آشوب در داخل کشور است که با اقتدار و صلابت نیروهای مرزبانی چنین اقدام و ترفندی شکست خورده و دیگر ناکام مانده است.

صدرالسادات مرزهای استان اردبیل را از مرزهای آرام و کم دغدغه در سطح کشور توصیف کرد و افزود: هدف از بازدیدهای دوره‌ای و مستمر از مرزهای کشور به ویژه استان اردبیل آشنایی با اقدامات انجام شده در این حوزه با هدف تأمین امنیت بهتر و رسیدن به مرز واقعی اقتدار و صلابت در این حوزه است که به نظر می‌رسد توفیقات خوبی نیز در این زمینه نصیب استان اردبیل شده است.

رئیس سازمان نظام وظیفه عمومی ناجابه اقدامات انجام شده در سال‌های اخیر به ویژه افزایش پاسگاه‌های مرزی، توجه به عمران و آبادانی آنها، تزریق اعتبار ویژه در این زمینه و مهم‌تر از همه انسداد مرزها گفت: در انسداد مرزها با هدف کنترل رفت و آمد اشرار، قاچاقچیان و برخی از فتنه‌گران اقدامات خوب و مفیدی انجام شده است./س 

برچسب ها: اردبیل ، امنیت ، در ، مرزها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.