استاندار اردبیل گفت: ساخت مسکن مهر می‌تواند زمینه و بستر رفع مشکلات و دغدغه‌های اشتغال و ازدواج جوانان را فراهم آورد که در این زمینه دولت خدمتگزار یک حرکت انقلابی را شروع کرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل سید حسین صابری دیروز در جریان بازدید از طرح‌های مسکن مهر در شهر اردبیل افزود: یکی از دغدغه‌های اساسی دولت در کنار تأمین اشتغال پایدار، تهیه و واگذاری مسکن با سهل‌ترین شرایط است که می‌تواند جوانان ما را امیدوار به زندگی مشترک و بهره‌گیری از بهترین فرصت‌ها کند.

وی گفت: در استان اردبیل با توجه به قابلیت‌های خوب بخش کشاورزی رونق دادن به این بخش اسباب تأمین اشتغال پایدار را فراهم آورده و دغدغه‌ها و نگرانی‌ها را به حداقل می‌رساند.

صابری افزود: با استفاده از فرصت‌ها و منابع موجود و در محورهای مختلف می‌توانیم شغل پایدار و متناسب با شرایط افراد ایجاد کنیم.

استاندار اردبیل در ادامه امسال را سال به ثمر نشستن مسکن مهر و اهداف دولت در این حوزه اعلام کرد و گفت: دولت در نهایت تخفیف با واگذاری زمین رایگان و اعطای تسهیلات ارزان قیمت سعی می‌کند تولید و تأمین مسکن را برای جوانان و متقاضیان داشته باشد تا افراد بدون سرپناه بتوانند با بهره‌گیری از این شرایط صاحب مسکن شوند/ع.

برچسب ها: اردبیل ، مسکن ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.