600 فعالیت در قالب 100 پروژه خبر امروز در منطقه 14 شهرداری تهران به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ؛ دکتر اردشیر نوریان، شهردار منطقه 14 در نشست خبری امروز طی سخنرانی های خود گفت: بالغ بر 40 میلیارد تومان اعتبار برای کل پروژه هایی که توسط شهرداری منطقه 14 به بهره برداری می رسد.

وی افزود: چند پروژه در نیمه دوم سال بر اساس برنامه ی زمانبندی و تامین بودجه افتتاح خواهد شد.

دکتر نوریان عنوان کرد: مسجد معمار با اعتبار 3 میلیارد تومان و مساحت هزار و چهار صد و هفتاد متر احداث می گردد و تا پایان سال 91 به بهره برداری کامل می رسد.

وی احداث سالن چند منظوره ای ایثارگران را پروژه ی دیگری دانست و گفت:‌ این سالن با اعتبار 15 میلیارد تومانی در مساحت، 5900 متری با بخش های مختلف ورزشی احداث می شوند.

وی ادامه داد: احداث سرای محله ای مرکز فرهنگی غدیر از پروژه های دیگری است که 5 میلیارد تومان اعتبار به آن اختصاص داده شده و با مساحت 4 هزار متر مربع به بهره برداری می رسد.

وی از احداث درمانگاه تخصصی برای توسعه خدمات بهداشتی خبر داد و گفت: تا پایان امسال کلینیک تخصصی را که خدمات فرا منطقه ای ارائه خواهد داد به بهره برداری می رسانیم که امیدواریم در سلامت مردم تأثیر به سزایی بگذارد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به 12 پروژه شاخص در شهرداری کل گفت:‌ از این تعداد 3 پروژه به شهرداری منطقه 14 تعلق دارد و اولین و مهمترین پروژه اتوبان امام علی(ع) می باشد.

این اتوبان با طول 3600 متری در منطقه 14، تأثیرات عمیق عمرانی، اجتماعی، فرهنگی خواهد داشت و بیش از 1000 میلیارد تومان هزینه ی، تملکات این پروژه شده است و حدوداً 95 درصد آن تا به حال انجام شد./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار