مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد از اخذ پروانه آزمایشگاه معتمد سازمان محیط زیست کشور از سوی آزمایشگاه این سازمان برای نخستین بار در سطح شهرداری های کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، علی نجفی با بیان مطلب اظهار کرد: آزمایشگاه سازمان مدیریت پسماند یکی از نخستین و مجهزترین آزمایشگاه های تخصصی کشور است که از سال 75 و همزمان با راه اندازی کارخانه کمپوست مشهد در حوزه کنترل کیفیت کودهای آلی و پسماند فعالیت خود را آغاز نمود.
وی تصریح کرد: این آزمایشگاه موفق به گرفتن گواهینامه های متعدد تخصصی شده است که مهمترین آن ها گواهینامه کنترل کیفیت ISO 9001:2008 و پروانه کاربرد علامت استاندارد می باشد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد بیان داشت: همچنین این آزمایشگاه موفق به گرفتن پروانه آزمایشگاه معتمد سازمان محیط زیست کشور برای نخستین بار در سطح آزمایشگاه های پسماند شهرداری های کشور شد .
نجفی اضافه کرد: این آزمایشگاه با کادر علمی و پژوهشی با مدرک دکترا تخصصی و کارشناسی ارشد و کارشناسان زبده با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات کامل با 15 سال سابقه فعالیت دراین مدت آزمایشات و تحقیقات گسترده ای در زمینه های کود آلی انجام داده است.
وی ادامه داد: همچنین آزمایشگاه سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد آمادگی همکاری مشترک در زمینه خدمات مشاوره ای ، آزمایشگاهی با کلیه صنایع مشمول قانون حفاظت محیط زیست را دارد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد در پایان با اشاره به خدمات این آزمایشگاه خاطر نشان کرد:از جمله خدمات قابل ارائه در این آزمایشگاه در حوزه خاک و پارامترهای فیزیک و شیمیایی از جمله درصد اشباع ،درصد رطوبت، چگالی ذرات ، درصد مواد الی، افت حرارتی ، PH –TNV و ... می باشد./ع

برچسب ها: پروانه ، آزمایشگاه ، معتمد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.