يک کارشناس رسانه هاي بين الملل گفت: رسانه ملي بايد از طريق مجاورت فرهنگي و جغرافيايي با کشورهاي منطقه، بکوشد تا با صدور پيام انقلاب جوابي دندان شکن به اينگونه اعمال پليد غرب بدهد.

محمدرضا ماني فر در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران،  با اشاره به عملکرد رسانه هاي داخلي و خارجي در حوادث اخير منطقه، گفت: رسانه هاي داخلي با روشنگري و هوشياري به رصد کردن اتفاقات اخير منطقه پرداخته  و به خوبي توانستند در صحنه ديپلماسي رسانه اي، اذهان عمومي را در منطقه  و جهان  بيدار کنند.

وي افزود: استکبار جهاني و دولت هاي غربي سعي دارند  با شبکه هايي نظير الجزيره و العربيه لشکر کشي رسانه اي کرده غافل از اينکه در ايران اسلامي، اصحاب رسانه با ذهني هوشيار در پي رصد کردن وقايع  و خنثي کردن سياه نمايي آنها هستند.

ماني فر در ادامه تاکيد کرد: رسانه ملي بايد از طريق مجاورت فرهنگي و جغرافيايي با کشورهاي منطقه، بکوشد تا با صدور پيام انقلاب جوابي دندان شکن به اينگونه اعمال پليد غرب بدهد.

اين کارشناس رسانه هاي داخلي و خارجي در پايان خاطر نشان کرد: تمامي رسانه ها تلاش مي کنند که مديريت و هدايت افکار عمومي‌در تحولات جاري منطقه  را در دست گرفته بنابراين رسانه هاي داخلي به دليل مجاورت فرهنگي و جغرافيايي در منطقه بايد بکوشند بيش از رسانه هاي بين المللي شريان حرکت هاي رسانه اي را در دست بگيرند.
برچسب ها: غرب ، استکبار ، جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار