سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربايجان غربي گفت: روابط عمومي، نقشي بسيار مؤثر دربهبود وضعيت سازمان ها و ايجاد تعامل بين درون سازماني و برون سازماني دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، عباداله اكبري در نخستين نشست با اعضاي روابط عمومي سازمان با بيان اينكه روابط عمومي، مي تواند پل ارتباطي بين افراد جامعه و سازمان ها باشد، اظهار كرد: روابط عمومي بايد تلاش نمايد تا بر ذهن مردم تاثير گذاشته و نظرات مثبت و سازنده آنها را درباره سازمان و دستگاه خود حفظ كند و از اين راه سازمان خود را به اهداف مورد نظر نزديك نمايد.

وي افزود: اگر روابط عمومي با برنامه ريزي و هدف خاص در يك سازمان فعاليت كند، مي تواند سازمان را به سوي پيشرفت سوق دهد و بهبود جايگاه و كاركرد روابط عمومي موجب ارتقاء سازمان مي شود و اين مهم خود گامي در جهت توسعه هر بخش و يا منطقه در سال توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني است.

اكبري با اشاره به گستردگي فعاليت سازمان صنعت، معدن و تجارت اضافه كرد: اين سازمان در بخش هاي مختلف صنعت، معدن، تنظيم بازار، بازرسي از واحدهاي توليدي و خدماتي، مجامع امور صنفي، بازرگاني خارجي و غيره فعاليت دارد كه اين نشان از گستردگي فعاليت ها و رسالت سنگين روابط عمومي دارد.

وي در ادامه از كاركنان واحد روابط عمومي خواست تا با دقت و حساسيت بيشتري به مسائل مربوطه بپردازند و اخبار و رويدادهاي مهم را به موقع اطلاع رساني كنند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربايجان غربي روابط عمومي را بخش اصلي و مهم سازمان در پيشبرد اهداف سازمان عنوان كرد و گفت: پوشش خبري، ارتباط با رسانه ها، افكارسنجي، مديريت پايگاه اطلاع رساني و ايجاد ارتباط بين مدير و كاركنان از جمله وظايف روابط عمومي هاست.

اكبري در پايان از مسئول روابط عمومي سازمان خواست تا فعاليت همكاران را به وي منعكس كرده و در صورت داشتن هرگونه پيشنهاد و راهكار براي بهبود وضعيت سازمان آنها را ارائه دهد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.