دبير جشنواره انتخاب كتاب سال رضوي گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به پنجمین جشنواره انتخاب كتاب سال رضوي تا 30 مرداد ماه سال جاری تمدید شد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد و به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني آستان قدس رضوي، محمد هادي زاهدي با بيان اين مطلب گفت: با توجه به درخواست برخی از نویسندگان، ناشران و علاقه‌مندان به شرکت در پنجمین جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی مدت ارسال آثار تا 30 مردادماه تمدید شد و برهمین اساس تمامی علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال كنند.

وي خاطرنشان کرد: تاکنون آثار ارزشمندی از سوی نویسندگان، ناشران و سازمان‌های علمی و پژوهشی به جشنواره رسیده است و انتظار می‌رود با تمدید ارسال آثار تا پایان مردادماه کتاب‌های بیشتری به جشنواره ارسال شود.

زاهدي تصريح كرد: بخش بین‌الملل جشنواره با همكاري نمايندگي سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي خراسان رضوي با هدف اشاعه و ترويج فرهنگ منور رضوي، گسترش فعاليت‌هاي علمي، هنري و پژوهشي مرتبط با سيره، زندگي و ابعاد مختلف شخصيت هشتمين اختر تابناك آسمان امامت و ولايت حضرت رضا(ع) و شناسايي، تجليل و حمايت از توليدكنندگان و پديدآورندگان آثار برتر فرهنگي و هنري در زمينه فرهنگ رضوي و كمك به انتشار گسترده آن‌ها با ارسال فراخوان پنجمین جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی به رایزن‌های فرهنگی ایران و خانه‌های فرهنگی ایران درخارج از کشور پیش‌بینی می‌شود که آثار ارزنده‌ای به زبان‌های خارجی به جشنواره برسد.

دبير جشنواره انتخاب كتاب سال رضوي افزود: جشنواره شامل بخش‌های مختلفی مانند کتاب برتر، پایانامه برتر، ناشر برتر، بخش ویژه و آثار شایسته چاپ می‌باشد.

زاهدي آثار پيرامون علوم و معارف رضوي، تاريخ و سيره رضوي، زيارت، شعر، داستان، کودک و نوجوان، ترجمه و زبان‌هاي خارجي را واجد شرایط حضور در جشنواره عنوان کرد و گفت: مهلت ارسال آثار به اين جشنواره را تا 15 مردادماه بود که با توجه به استقبال دوستداران فرهنگ رضوی تا 30 مردادماه تمدید و زمان برگزاري مراسم اختتاميه جشنواره دوم مهرماه می‌باشد.

وی تصریح کرد: آثار ارسالي بايد داراي يکي از بخش‌هاي چهارگانه با موضوع امام رضا(ع) و خاندان آن حضرت شامل حضرت جوادالائمه(ع)، حسين بن موسي الکاظم(ع)، احمد بن موسي الکاظم(ع)، شاهچراغ و حضرت معصومه(س) باشد.

زاهدي با اشاره به اینکه آثار ارسالي با موضوع امام رضا(ع) و خاندان امام رضا(ع) بايد طي سال‌هاي 1390 و 1391منتشر شده باشد.

نويسندگان، ناشران و علاقه‌مندان به جشنواره انتخاب كتاب سال رضوي مي‌توانند براي كسب اطلاعات بيشتر به سايت اين جشنواره به نشاني http://aqlibrary.ir/ketabsal مراجعه كنند  ./س

برچسب ها: تمدید ، مهلت ، ارسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.