بي اعتنايي ميت رامني به خبرنگاران در لهستان و بي ادبي گستاخانه مشاور وي خشم رسانه هاي لهستاني و انتقاد رسانه ها در آمريکا را در پي داشت.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از رويترز  ، ميت رامني در سفر اخير سه روزه خود که به سه نقطه مختلف از دنيا انجام داده بود، گاف هايي از خود بروز داده است که بهانه لازم را براي تمسخرش در رسانه هاي آمريکايي فراهم مي آورد.
رامني تبليغات انتخاباتي خود را در آمريکا مبني بر اينکه دولت اوباما اقتصاد اين کشور را ويران کرده و ميزان بيکاري در همان سطح 8.2درصد باقي مانده است، پي مي گيرد. با اين حال سفر بين المللي و تبليغاتي رامني، وي را با مشکلات و انتقادهاي تندي روبرو کرده است. در اولين گام خود و سفرش به لندن، اظهارات وي مبني بر اين که معلوم نيست لندن آماده برگزاري المپيک باشد يا نه با موجي از خشم و انتقاد رسانه ها و شخصيت هاي انگليسي روبرو شد. در مرحله دوم سفرش، وي با خواندن قدس به عنوان پايتخت اسرائيل و اينکه تفاوت هاي فرهنگي اسرائيل را در مقايسه با فلسطين موفق تر کرده است، خشم مقامات فلسطيني را بر انگيخت.
وي در نهايت، در سفر بعدي خود به لهستان در برابر  خبرنگاران حاضر نشد و بعد از نثار دسته گل به مزار سرباز گمنام، درخواست هاي مکرر خبرنگاران براي گفتگو را بي پاسخ گذاشت.  
گفته مي شود ريک گورکا، مشاور رامني در برابر خواست خبرنگاران براي طرح سوال، با حرکت زشت و الفاظ رکيک را خطاب به آنان به زبان آورده است.
برچسب ها: رامنی ، بی ادبی ، مشاور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار