معاون مهندسی و عمران اداره كل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت:به منظور ارتقا سطح ایمنی و بهداشتی انبارهای مسقف در بندر امام (ره) ، ضمن اتصال خطوط جدید انتقال آب آشامیدنی و آتش نشانی به این انبارها ، ارتباط آنها با شبكه قدیم قطع و محدودیت تامین آب برطرف شد.

  
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ، 'مسعود قاسمیان'  با اشاره به اهمیت نوسازی شبكه خطوط انتقال آب برای مصارف آشامیدنی و آتش نشانی اظهار كرد: این پروژه با هزینه ای بالغ بر 300 میلیون ریال در مدت كمتر از سه ماه به بهره برداری رسید.

وی ایجاد زیرساخت های مناسب به منظور جذب بیشتر سرمایه گذاران ، تأمین آب آتش نشانی با فشار استاندارد جهت ارتقای ضریب ایمنی در انبارها را از اهم اهداف بهره برداری از این شبكه جدید خطوط انتقال آب برشمرد.

قاسمیان همچنین تامین آب آشامیدنی برای كاركنان شاغل در انبارها و كاهش مدت زمان قطع آب را از مزیت هایی دانست كه با بهره گیری از این خطوط جدید انتقال آب فراهم می شود.

وی در تشریح روند اجرای عملیات احداث این شبكه جدید ، برش خط 4 اینچ گالوانیزه آتش نشانی قدیم و اتصال به خط جدید ، تخریب بتن و حفاری جهت دسترسی شیر فلكه ها ، درپوش كردن و قطع انتقال خط آب ورودی انبارها از شبكه های آتش نشانی ، اتصال خط آتش نشانی و قطع ارتباط خط قدیم و ساخت ساپورت فلزی جهت خط جدید و نصب آن را از مراحل مختلف احداث این شبكه عنوان كرد.

بندر امام خمینی (ره) دومین بندر بزرگ عملیاتی جمهوری اسلامی ایران پس از بندر شهید رجایی در استان هرمزگان است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.