سخنگوي کميسيون انرژي مجلس از بررسي وضعيت صنعت برق کشور در نشست امروز (سه‌شنبه) کميسيون متبوع خود با حضور وزير نيرو خبر داد.

حسين اميري خامکاني نماينده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در تشريح نشست امروز (سه‌شنبه) کميسيون انرژي گفت: درنشست امروز، نقشه راه کميسيون و همچنين نحوه بررسي طرح‌ها و لوايح مورد بحث و بررسي قرار گرفت و مقرر شد اين بحث در کميته‌هاي تخصصي کميسيون پيگيري شود تا نهايتا به يک جمع‌بندي براي تعيين چارچوب اداره کميسيون انرژي براي 4سال آينده برسيم.

وي در ادامه با بيان اينکه وزير نيرو و معاونينش به همراه مسئولين شرکت‌هاي تابعه اين وزارتخانه ميهمان اين كميسيون بودند، افزود: در اين نشست مشترک وزير نيرو ضمن ارائه گزارش از‌ آخرين وضعيت صنعت برق، نيروگاه‌ها و خطوط انتقال و توزيع برق به اعضاي کميسيون انرژي و سوالات برخي از نمايندگان پاسخ داد.

سخنگوي کميسيون انرژي در ادامه تصريح کرد: در اين نشست همچنين برخي مسائل درخصوص کمبود اعتبارات و مشکلات مالي وزارت نيرو نيز مطرح شد و از آنجايي که توسعه صنعت برق به مسائل مالي وابسته است مقرر شد که کميته برق با برگزاري نشست‌هايي راه حل‌هايي براي اين معضل ارائه دهد.

نماينده مردم زرند و کوهبنان با اشاره به جلسه نهايي اين کميسيون با شرکت مادرتخصصي مپنا گفت: شرکت مپنا در سه بخش برق، حمل و نقل ريلي و در بخش نفت و گاز فعاليت‌هاي متعددي دارد که در نشست امروز مديرعامل اين شرکت گزارشاتي از توليدات فعاليت‌هاي درون مرزي و برون مرزي اين شرکت ارائه داد.

انتهاي پيام/س2
برچسب ها: کمیسیون ، برق ، انرژی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار