النصر امارات براي حضور بازيكن تيم استقلال، در اين تيم اقدامات لازم را انجام داده است مجتبي جباري، هافبك تيم استقلال قصد ترك آبي ها را دارد و استقلال راضي به اين جدايي نيست.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، مجتبي جباري هافبك تيم استقلال با شرايط خاص روبرو شده است اين بازيكن از سوي چند تيم عربي پيشنهاد دريافت كرده است اما اعلام كرده كه قصد جدايي دارد و مي خواهد جمع آبي ها را ترك كند تا بتواند در امارات يا قطر فوتبال خود را دنبال كند اما از طرفي امير قلعه نوعي راضي به جدايي اين بازيكن نيست.

گفتني است:  النصر امارات يكي از مشتريان جباري است كه مسئولين استقلال نيز با آن مخالفت ندارند و در صورتي كه جباري خواستار جدايي شود و امير قلعه نوعي نيز موافقت كند با صدور رضايتنامه وي موافقت مي كند اما اين اتفاق رخ نداده است و امير قلعه نوعي موافق با جدايي اين بازيكن نيست و اعلام كرده است مسئولين بايد هر طوري شده جباري را راضي كنند تا وي در تيم بماند و  تا پايان فصل همراه استقلال باشد.
 
شايان ذكر است:  مسئولان استقلال بدليل مخالفت امير قلعه نوعي به باشگاه النصر امارات پاسخ منفي دادند و در پاسخ نامه و پيشنهاد آنها اعلام داشتند جباري با استقلال قرارداد دارد و مسئولان نمي توانند با جدايي وي موافقت كنند اما احتمالا اين مخالفت تا نيم فصل ادامه دارد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.