برنامه تلويزيوني "هزار و يك شب" به تهيه كنندگي عليرضاحائري امشب ساعت 23:15 در شبكه 4 سيما با تاريخ معاصر و اسناد منتشر نشده ايران همراه مي شود.

عليرضا حائري،تهيه كننده برنامه "هزار و يك شب" شبكه 4 سيما در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران ضمن بيان اين مطلب افزود:در برنامه امشب به تاريخ معاصر  و اسناد منتشر شده درخصوص اين تاريخ و به طور  ويژه تاريخ دوران مشروطه مي‌پردازيم.
وي با اشاره به ميهمان برنامه "هزارو يك شب" اظهارداشت:مسعود كوهستاني نژاد پژوهشگر و مورخ ميهمان برنامه 10 مرداد است و مجيد رضابالا به عنوان مجري كارشناس برنامه با اين پژوهشگر به گفتگو مي پردازد.
حائري در رابطه با ساير بخش هاي برنامه تصريح كرد:مسعود خيرخواه در بخش ميز شيشه اي به خواندن خبرهاي فرهنگي مي‌پردازد و رشيد كاكاوند نيز به عنوان مجري ثابت از ابتدا تا انتهاي برنامه حضور دارد.
وي خاطرنشان كرد:"هزار و يك شب" امشب ساعت 23:15 روي آنتن شبكه 4 سيما مي رود و امير احمدي دستيار تهيه كننده،عليرضا آرين دوست و عرفان حائري نيز به عنوان دستيار تهيه كننده محمد سلماني به عنوان تدوينگر و زينب محموده به عنوان مدير توليد در گروه سازندگان اين برنامه هستند./ه
برچسب ها: هزار ، یک ، شب ، تاریخ ، معاصر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.