نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با تاسف بار خواندن سكوت مجامع بین المللی در قبال قتل عام مسلمانان میانمار گفت : این سكوت مرگبار نشان می دهد كه غربی ها در این فجایع انسانی دست دارند.

نادر قاضی پور در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه افزود : آنچه امروز در جهان روی می دهد ساخته و پرداخته مدعیان دروغین حقوق بشر است آنها هر روز كودكان و زنان بی گناه را به جرم مسلمان بودن به كام مرگ می فرستند.

وی اظهار داشت : كشتار انسان های بیگناه، آتش زدن خانه و كاشانه و آوارده كردن هزاران انسان در جهانی كه سردمداران آن دم از حقوق انسان ها و آزادی می زنند، لكه ننگی بر پیشانی دولت های غربی و مجامع جهانی است كه این چنین بر جنایات آشكار و نسل كشی در یك كشور چشم می بندند .

قاضی پور ادامه داد : مجامع بین المللی علیرغم مشاهده قتل عام انسانهای بیگناه هیچگاه در مقام عمل برنیامده و هنوز كوچكترین حركتی از خود نشان نداده اند .

این نماینده مجلس یادآورشد : مقابله با بیداری اسلامی و نگرانی از گسترش انقلاب اسلامی به اقصی نقاط جهان یكی از عواملی است كه باعث شده استكبار جهانی به پشتیبانی از كسانی بپردازد كه در اوج وحشیگری انسانهای بی گناه را به قتل می رسانند .

قاضی پور با بیان اینكه اسلام ستیزی در ذات استكبار جهانی نهفته است گفت : آنها با مشاهده تحولات بزرگ در كشورهای مسلمان و سقوط دیكتاتورها یكی پس از دیگری برای تسكین آلام خود با بهانه قراردادن مسائلی ناچیز دست به خلق حوادث تلخی می زنند.

وی تاكید كرد : سازمان ملل و مجامع بین المللی باید جوابگوی جنایات بی شماری باشند كه در میانمار روی می دهد سكوت آنها نشانه بارز بی اعتنایی آنان به حقوق بشر و تلاش برای نابودی مسلمانان است./س

برچسب ها: بین المللی ، ارومیه ، باعث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.