سريال جراحت از قصه بكر و زيبايي برخوردار بود.

مهوش صبركن، بازيگر سينما و تلويزيون در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگارن در خصوص حضورش در سريال جراحت و پنجمين خورشيد در ماه رمضان گفت: موضوع سريال پنجمين خورشيد با ماه رمضان ارتباط چنداني نداشت و در كنار آن سريال جراحت هم به همين شكل از موضوع بكر و قصه قشنگي برخوردار بود.
وي در ادامه افزود: به  عنوان يك بازيگر مي توان گفت كه با وجود تهاجم هاي فرهنگي همچون ماهواره مخاطبان از ماه رمضان استقبال خوبي مي‌كنند و در كنار هم پاي سفره هاي افطار به تماشاي سريال مي‌نشينند.
وي در اين خصوص تصريح كرد: با توجه به استقبال از سريال ها در ماه رمضان حتي خودم نيز تصميم دارم فيلمي را كه در دست ساخت دارم براي پخش در ماه رمضان قرار دهم.
صبركن در ادامه با اشاره به اينكه اين ماه براي پخش سريال ها ماه مناسبي است گفت: پشت كوههاي بلند سريالي بي نظير بود برخي مخاطبان با تماشاي كامل اين سريال اظهار رضايت كردند و در مقابل متاسفانه برخي هم به خاطر وجود همين تهاجم فرهنگي ماهواره موفق به تماشاي آن نشدند.
گفتني است مهوش صبركن در سريال جراحت در كنار بازيگراني چون امين تارخ، ثريا قاسمي، علي عمراني، آتنه فقيه نصيري به ايفاي نقش پرداخت.
اين بازيگر در سريال پنجمين خورشيد در كنار حميد گودرزي ، شبنم قلي خاني، مريم كاوياني، انوشيروان ارجمند ايفاي نقش كرد./م
برچسب ها: سینما ، جراحت ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار