رییس دانشگاه كاشان از امضای تفاهم نامه دو ساله همكاری های آموزشی، پژوهشی و فناوری بین پژوهشگاه نیرو و این دانشگاه خبر داد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان  عباس كتابی'، استفاده مطلوب از توانایی های علمی و پژوهشی این دو مركز برای اجرای طرح های مورد نیاز، برگزاری نشست های علمی مشترك و تبادل افكار و اطلاعات در حوزه های تخصصی مورد نیاز را از جمله موضوع های این تفاهم نامه عنوان كرد.

وی افزود: بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی های طرفین در اجرای طرح های تحقیقاتی و مطالعاتی، ایجاد زمینه مناسب برای تعریف و تصویب طرح های مشترك، استفاده از نیروهای متخصص طرفین برای برگزاری دوره های تخصصی از دیگر موارد همكاری های مشترك این تفاهم نامه است.

وی، ارایه كارگاه های تخصصی، حضور در همایش های علمی دوره های آموزشی فناوری و انتشار مقاله های علمی حاصل از نتایج طرح های پژوهشی مشترك مصوب با نام مشترك پژوهشگاه و دانشگاه را از دیگر موارد همكاری های مشترك بین دانشگاه كاشان و پژوهشگاه برق برشمرد.

كتابی تاكید كرد: با امضای این تفاهم نامه امكان بازدیدهای علمی محققان و متخصصان بر اساس نیاز طرح های مورد توافق طرفین و زمینه استفاده از همكاری های متخصصان طرفین برای همكاری در طرح های پژوهشی فراهم می شود.

پژوهشگاه نیرو وابسته به وزارت نیرو افزون بر تامین نیازهای داخل كشور در زمینه های صنعت برق، خدمات فنی و مهندسی به برخی كشورها صادر می كن./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.