ماه رمضان امسال افتخار حضور در كنار مردم را ندارم و از اين بابت بسيار دلتنگم.

مريم كاوياني بازيگر، سينما و تلويزيون در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران در خصوص حضورش در سريال پنجمين خورشيد در ماه مبارك رمضان گفت: بهترين ماه رمضان من در سال 1384 بود كه سريال او يك فرشته بود از شبكه 2 سيما پخش مي شد اين اتفاق براي من معجزه اي بود كه باعث ايجاد پيوند قلبي بين من و مردم شد.
وي بازي در او يك فرشته بود را  انگيزه اي براي ادامه كار عنوان كرد و گفت: تا قبل از بازي در اين سريال به بازيگري نگاه يك سرگرمي راداشتم اما پس از آن نگاهم به بازيگري نگاهي حرفه اي شد.
كاوياني در ادامه گفت: همزمان با كار در اين سريال و فيلم برداري قسمت هاي باقي مانده به تماشاي كار از تلويزيون در لحظه‌ي افطار مي نشستيم و همين باعث شد تا به امسال رمضان 84 براي من حال و هواي ديگري داشته باشد.
وي در خصوص سريال پنجمين خورشيد گفت: پنجمين خورشيد آخرين كار من در ماه رمضان بود امسال قرار بر اين بود تا راه طولاني خانه ماه رمضان از تلويزيون پخش شود كه اين اتفاق نيفتاد و باعث شد من در ماه رمضان افتخار حضور در كنار مردم را نداشتم و امسال بسيار دلتنگم.
گفتني است مريم كاوياني علاوه بر حضور در سريال او يك فرشته بود كه مخاطبان زيادي را به خود جذب كرد در پنجمين خورشيد در كنار بازيگراني چون حميد گودرزي، شبنم قلي خاني، انوشيروان ارجمند، شهرام قائدي، مهوش صبركن به ايفاي نقش پرداخت./م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.