معاون فنی و عمران منطقه یک گفت: با احداث خیابان 35 متری شهید افتخاری به مساحت 26 هزار متر مربع شمال بزرگراه امام علی(ع) از بن بست خارج می شود.

محمد شیری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: پروژه احداث خیابان 35 متری شهید افتخاری از خیابان شهید پورابتهاج تا پادگان اقدسیه به طول یک هزار و 500 متر طول امتداد دارد که در حال حاضر عملیات احداث تا پادگان مذکور اجرا و ادامه آن از اراضی ارتش شروع می شود و به بلوار شهید مژدی می رسد و در پایان با بهره برداری از ان خیابان مذکور به بزرگراه امام علی متصل می شود.
وی بیان کرد: این پروژه در دو مرحله انجام می شود که در مرحله اول تا کنون 85 درصد عملیات خاک برداری و زیر سازی آن انجام شده و در مرحله روکش اسفالت است و پیش بینی می شود تا 15 مهرماه برای تردد وسایل نقلیه آماده شود.
شیری تصریح کرد: مرحله دوم این طرح با پیگیری های به عمل آمده به طول 500 متر طول در اراضی ارتش واقع شده است که در حال توافق و طراحی جهت اجراست و تا انتهای سال 91 مرحله دوم به بهره برداری خواهد رسید.
وی گفت: با اتمام این خیابان و بازگشایی آن بر روی تردد خودروها بار ترافیکی شرق منطقه یک شهرداری تهران در محدوده خیابان های شهید دکتر باهنر، پاسداران و شهید ستاری به طور چشمگیری کاهش می یابد./ل
برچسب ها: امام ، علی ، خیابان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.