معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: انجام دقیق وظایف و مسئولیت‌ها و رعایت الگوی مصرف توطئه‌های دشمنان نظام را با شکست مواجه می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، سیدجواد محمودی در جلسه شورای اداری شهرستان بوکان که در محل فرمانداری بوکان تشکیل شد، با اشاره به توطئه‌های خصمانه دشمنان ملت ایران اسلامی، اظهار داشت: به فرموده رهبر فرزانه انقلاب هدف‌گیری اقتصادی دشمن نشانگر جهت‌گیری صریح و حرکت رو به رشد ملت ایران اسلامی است که با اتحاد و اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری از آن گذر خواهیم کرد.

وی افزود: تحریم‌ها و شرایط ایجاد شده برای ملت بزرگ ایران اسلامی فرصت‌های بی‌شماری را برای پیشرفت و خودکفایی ایجاد کرده است.

محمودی تصریح کرد: دشمنان این ملت و نظام به واسطه خطر و تهدیدی که از تحقق آرمان‌های مردم ایران اسلامی احساس می‌کنند سعی در مقابله و متوقف ساختن این حرکت عظیم و روبه جلو دارند.

وی اعلام کرد: باید با انجام دقیق وظایف و مسئولیت‌های فردی و اجتماعی و با رعایت الگوی مصرف توطئه‌های دشمنان نظام را با شکست مواجه کنیم.

محمودی اعلام کرد: ایجاد اثر روانی در مردم، التهاب در بازار و بنگاه‌های مهم اقتصادی در حوزه تولید کشور، هدف دشمن در اعمال تحریم نفتی علیه ایران است.

وی با تاکید بر اینکه نباید در دام تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمن گرفتار شویم، اظهار داشت: مسئولان، مردم و رسانه‌ها باید در قبال این موضوع، آگاهانه حرکت کنند.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه امروز قدرت جمهوری اسلامی، ده‌ها برابر دوران اوایل انقلاب است، تصریح کرد: قبل از اینکه اتحادیه اروپا بخواهد ایران را تحریم نفتی کند ما فروش نفت خود به اروپا را قطع کردیم.

محمودی در ادامه به اولویت‌های عمرانی، افزایش نظارت بر روند احداث طرح‌ها، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و اختصاص اعتبارات لازم برای بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی که امکان افتتاح آن‌ها در سفر چهارم هیئت دولت را دارند تأکید کرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.