به مناسبت ماه پر برکت رمضان و با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی و نیز آشنایی علاقمندان با مفاهیم قرآنی 70 محفل انس با قرآن در محله های شمال تهران برگزار می شود.

سعید کارگردان رئیس اداره امور فرهنگی منطقه یک در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: محافل انس با قرآن سر لوحه اقدامات و فعالیت های منطقه یک است که با همکاری مساجد سطح منطقه شهروندان مدیران محلات و شورایاران برگزار می شود.
وی بیان کرد: این مراسم در 500 مسجد شمال تهران با دعوت قاریان انجام می شود.
کارگردان تصریح کرد: این مراسم با اجرای تواشیح توسط گروههای هم خوان قرائت آیاتی از کلان الله مجید از سوی قاریان و  حافظان بین المللی اجرای مسابقه همراه است و علاوه بر محافل انس با قرآن از ابتدای ماه مبارک رمضان تا 17 این ماه برنامه معنوی بر استان جانان در بوستان قیطریه برگزار می شود که این برنامه ها توسط فرهنگسرای ملل و با همکاری شهرداری منطقه یک به اجرا می رسد.
وی گفت: در ماه مبارک رمضان محصولات فرهنگی متنوعی از جمله کتابهای روزشمار ماه رمضان و خودسازی بهار نیز تهیه و تدوین شده و در بین شهروندان محلات اماکن فرهنگی و مذهبی منطقه توزیع می شود.
کارگردان اظهار داشت: حضور موثر شهروندان در مراسم روزجهانی  قدس و نیز نماز عید سعید فطر از جمله برنامه های پیش روی است که شهرداری منطقه یک با مشارکت شورایاران مدیران محلات و شهروندان در دست اجرا دارد./ل
برچسب ها: شورا ، قران ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار