قائم‌مقام دبير کل حزب موتلفه اسلامي گفت: حکم اعدام براي متهمان اصلي پرونده فساد اقتصادي به جرم اخلال در نظام اقتصادي کشور و نيز حکم زندان‌هاي طويل‌المدت براي ديگر متهمان يک حکم عبرت آموز بود.

 به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، اسدالله بادامچیان قائم مقام دبیر کل حزب موتلفه اسلامی که در پایان نشست دبیران این حزب سخن می‌گفت افزود: با اصلاح الگوی مصرف می توانیم راه تعادل در مصرف را به عنوان یک امر جهادی طی کنیم. این مطالبه مقام معظم رهبری از مردم، مسئولان دولتی و غیر دولتی است، لذا یکی از مولفه‌های اقتصاد مقاومتی تعادل در مصرف است.

بادامچیان تصریح کرد: دولت با حمایت از بخش‌های مردمی اقتصاد به ویژه شرکت های دانش‌بنیان و حمایت از نخبگان اقتصادی به حرکت نظام به اقتصاد مقاومتی شتاب بخشد.

وی ادامه داد: هنگامی اقتصاد مقاومتی به طور کامل شکل می‌گیرد که ما با همت مضاعف ، کار مضاعف و نیز اصلاح الگوی مصرف، جهاد اقتصادی،  حمایت از تولید ملی را به عنوان یک منظومه اقتصادی به حرکت‌های اقتصادی شتاب دهیم. باید خطر پذیر بود و با تدبیر و درایت مشکلات را از پیش پای برداشت.

قائم‌مقام دبیر کل حزب موتلفه اسلامی خاطر نشان کرد: غرب اکنون زیر بهمن رکود و بحران اقتصادی قرار دارد، لذا در جهت فرافکنی بحران‌های خود در صدد اعمال تحریم‌های یک‌جانبه است.

وی افزود: مقام معظم رهبری، مسئولان نظام و ملت به توانایی‌های کشور به خوبی واقف هستند و ضعف‌های دشمنان را هم می‌دانند و با واقع‌بینی در جهت آرمانگرایی با مشکلات روبرو شده و انشاء الهق با تدبیر آن را حل خواهند کرد.

بادامچیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نشست مشترک وزرای اقتصادی دولت با نمایندگان مجلس و همچنين نشست مشترک روسای قوای مجریه، مقننه و نمایندگان و وزرا اظهار داشت: دولت و مجلس مصمم هستند که برای همیشه دشمن را از مقابله با ملت پشیمان کنند، لذا طبیعی است رمز این تصمیم وحدت قوا و وحدت ملت بیدار ایران است.

 وی ادامه داد: مردم خواهان عزت ملی، پیشرفت کشور و زندگی ایمان‌مدار هستند. آمریکا و قدرت‌های جهانی می‌کوشند القا کنند که خواسته‌ها فقط در سایه سازش با دنیای کفر و کنار آمدن با رژیم صهیونیستی میسر می‌شود، اما ملت و مقام معظم رهبری معتقدند این آرمان‌ها از طریق مقاومت،  عملی است و نخبگان و  هوشمندان ملت می‌دانند پیشرفت در سایه، آشتی با کفر و شرک یک سراب است.

قائم‌مقام دبیر کل حزب موتلفه اسلامی بیان داشت: نوکران آمریکا در داخل القا می‌کنند اصولگرایی و آرمانگرایی پایان یافته است اما ما می گوییم آرمان گرایی با ساز و کار عقلانی و واقع نگری است که در این سه دهه کشور از سختی‌ها عبور داده و آینده نیز با واقع بینی و نگاهی درست به ظرفیت های کشور و توانایی های حیرت انگیز ملت، با تدبیر از چالش‌ها عبور خواهیم کرد.
 
بادامچیان با اشاره به تحولات اخیر سوریه گفت: توطئه حامیان رژیم اشغالگر قدس در توطئه حمایت از تروریسم برای مقابله با خط مقاومت شکست خورده‌اند، سران عربستان و قطر که به نمایندگی از ،مریکا و رژیم صهیونیستی هزینه مقابله با خط مقاومت را می‌پردازند اشتباه می‌کنند. آنها به زودی از طریق جنبش بیداری اسلامی از سوی مردمان خود طرد خواهند شد.

وی تاکید کرد: ترکیه باید بداند همگرایی و هم صدایی در مسئله سوریه با راهبرد آمریکا و رژیم صهیونیستی جواب نمی‌دهد و در صورت ادامه سیاست غلط ترکیه به زودی دولت این کشور در مقابل ملت خود قرار خواهد گرفت، این راهبرد حتما به شکست منجر می‌شود. با حمایت از تروریسم نمی‌توان یک حکومت قانونی را که مورد حمایت مردم است به زیر کشید.

قائم‌مقام دبیر کل حزب موتلفه اسلامی حمایت جمهوری اسلامی از دولت و ملت سوریه را ستود و افزود: حمایت ازمردم سوریه یعنی مقابله با تروریسم. حمایت از مردم سوریه یعنی حمایت از خط مقاومت در برابر زیاده خواهیهای رژیم صهیونیستی، این یک واقعیت است و بزودی کسانی که دست روی ماشه سلاحهای آمریکایی و اسرائیلی به سمت مردم سوریه دارند متوجه این واقعیت خواهند شد.

وی ادامه داد: صدای اعتراضات مردمی در عربستان حتی در مکه ، مدینه و ریاض شنیده می‌شود، سیاست سرکوب جواب نمی‌دهد زیرا اگر جواب می‌داد در مصر، لیبی، تونس ویمن انقلاب رخ نمی‌داد.
 
بادامچیان در پایان درمورد حکم دادگاه فساد بانکی نسبت به متهمان بزرگترین فساد اقتصادی کشور اظهار داشت: حکم اعدام برای متهمان اصلی این پرونده به جرم اخلال در نظام اقتصادی کشور و نیز حکم زندان های طویل المدت برای دیگر متهمان یک حکم عبرت آموز است.

وی افزود: این احکام  نشان داد که نظام در برخورد با فساد جدی است و با احدی شوخی ندارد، کسانی که پا را از قانون و عدالت فراتر بگذارند و بخواهند با حیثیت مردم، نظام و انقلاب بازی کنند باید عواقب اعمال خود و مجازات‌های آن را تحمل کنند و قطعا کوتاه کردن دست مفسدین در عرصه اقتصاد باعث رونق و رشد اقتصادی خواهد شد  و افرادی که می خواهند روزی حلال کسب کنند و طمع به بیت‌المال مسلمین ندارند را امیدوار تر خواهد کرد.
"انتهاي پيام"/س3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار