دبیر نمایشگاه السیت 91 گفت: همزمان با السیت91، کیوسک های خدمات الکترونیکی شهر مشهد در این نمایشگاه راه اندازی می شوند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نمایشگاه السیت 91، سید رحمان میرزائیان با بیان این خبر اظهار کرد: انواع خدمات بانكي از طریق خودپردازها و ديگري خدمات شارژ " من كارت"، شارژ موبايل، پرداخت عوارض شهرداري، مسيريابي نقشه شهر و دسترسي به پايگاه‌هاي اطلاعات شهري مشهد، راهنماي زائران با استفاده از امكان جستجوي مكان‌هاي مهم، رزرو بليت اماكن گردشگري، بليت اتوبوس، قطار، هواپيما و رزرو هتل و ثبت درخواست شهروندی نظیر نوبت گرفتن از بیمارستان، استفاده از درگاه شهرالکترونیک و نظایر آن در این کیوسک ها ارائه مي شود.
وی افزود: با استفاده از اين كيوسك ها مي توان خدماتی را که نیازی به اپراتور ندارد و به صورت كامل الكترونيك انجام می‌شود را به شهروندان و زائران ارائه كرد.
میرزائیان ادامه داد: همچنین امكان افزودن خدمتي نظير خدماتی که شهروند و يا زائر روزنامه،‌كتاب و اقلام فرهنگي را با پرداخت الكترونيك از اين كيوسك ها دريافت نمايد نیز وجود دارد.
یادآوری می شود: چهارمين نمايشگاه اله سيت 1 لغايت 4 شهریورماه ماه 91 در مشهد برگزار خواهد شد و اطلاعات تكميلي در elecitfair.ir قابل مشاهده مي باشد .

برچسب ها: الکترونیک ، السیت ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.