اعتبارات تملک دارایی استانی تخصیص داده شده چیزی حدود 2 درصد از کل اعتبارات استان در این شهرستان اختصاص داده شده است اعتبارات توسعه و سایر ردیف ها هنوز توزیع نشده که در مراحل بعد توزیع خواهد شد.


به گزارش خبرنگار باشگاه   خبرنگاران خوزستان ، بهروز فرج اللهی فرماندارشهرستان هندیجان گفت:این اعتبارات170/ 1 میلیاردتومان که در قالب 13 پروژه به تفکیک دستگاه های اجرایی مطرح شده که اکثر پروژه های تکمیلی و پروژهای جدید  در قالب این پروژه ها نیست.
فرج اللهی افزود: سیاست ما بر این است که در سال 1391 بتوانیم پروژه های تکمیلی را به بهره برداری برسانیم که سال به سال این پروژه های تکمیلی برای حل مشکل شهرستان مفید خواهدبود.
وی ادامه داد: از اعتبارات برای توزیع بهینه سازی برای سالهای آینده دستمان بازتر باشد و کمیته برنامه ریزی شهرستان تصمیم می گیرد.
فرج اللهی درموردپروژ ها گفت: اگر پروژه جدیدی با جا به جایی احداث کنیم باید حداقل 30 درصد اعتبار پروژه جدید پایدار شود تا بتوانیم پروژه ی جدیدی محسوب کنیم در غیر این صورت پروژه به استان ارسال خواهدشد اگر 30 درصد اعتبارتامین نشده باشد هنگام مبادله از مبادله آن خود داری میکنیم./س
برچسب ها: اعتبار ، دارایی ، هندیجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.