سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان گفت: پرواز مستقیم تهران- مسقط از روز دهم شهریور ماه دایر خواهد شد.

به گزارش حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران،حسین نوش‌آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان با اعلام این خبر افزود: از مدت‌ها قبل بحث ضرورت ایجاد خط پروازی مستقیم میان ایران و عمان وجود داشت که با پیگیری‌های سفارت جمهوری اسلامی و اهتمام دولت عمان و هماهنگی‌های بعمل آمده با سازمان هواپیمایی کشوری و مقامات ذیربط، این پرواز از دهم شهریور ماه سال‌جاری بصورت روزانه میان تهران و مسقط صورت خواهد گرفت.

نوش‌آبادی افزود: پروازهای میان پایتخت‌های دو کشور هر روز و حتی روزهای جمعه هم انجام می‌شود تا امکان برقراری ارتباط بیشتر و تسهیلات مناسب تر در اختیار اتباع دو کشور قرار گیرد.

سفیر کشورمان افزود: خوشبختانه روابط بین جمهوری اسلامی ایران و عمان روابطی مثبت و تاریخی و روبه رشد است و مسؤلان عالی‌رتبه دو کشور علاقمند به توسعه روابط و گسترش مناسبات سیاسی، فرهنگی، علمی و گردشگری هستند و ایجاد خط پروازی مستقیم کمک قابل توجهی در تحقق این اهداف و زمینه مناسبی را برای فعالیت بخش‌های دولتی و غیر دولتی در حوزه های اقتصادی و تجاری فراهم خواهد کرد.

شایان توجه است که این پروازها توسط شرکت هواپیمایی عمان ایر که موفق به اخذ تندیس بهترین شرکت هوایی خاورمیانه در سال 2010 شده است صورت می‌گیرد.

انتهاي پيام/ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
عبدالرضا تقوایی
۰۸:۱۷ ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
با سلام...خواستم سوال کنم که قیمت بلیط رفت و برگشت تهران - مسقط چقدر است تقریبا ...خیلی جاها زنگ زدم اما جواب مشخصی نمی دهند ..منتظر جوابتون هستم
آخرین اخبار