معاون سياسي امنيتي استانداري سمنان با بیان اینکه غرب بدنبال ناکارآمد جلوه دادن جمهوری اسلامی است،گفت: هدف دشمن از تحريم ها،ايجاد فاصله در بین مردم و دولت است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سمنان ؛ عليرضا خلخالي در اولين جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت افزود: هفته دولت علاوه بر بزرگداشت دو يار امام بعني شهيدان رجايي و باهنر ،فرصت مغتنمي براي انعكاس خدمات دولت خدمتگذار و همچنين ارئه خدمات بيشتر و بهتر به مردم است.

وي با بيان به اينكه ارائه خدمات مايه دلگرمي مردم است افزود: هدف اصلي دشمنان در ايجاد فشار و مشكلات چه در گذشته و چه در شرایط امروز،ايجاد فاصله بين مسئولين نظام و مردم است.

خلخالي،اظهار داشت: هدف اصلي دشمن ناكار آمد نشان دادن حكومت اسلامي و همچنين دلسرد كردن مردم از نظام و مسئولان است.

معاون سياسي امنيتي استانداري سمنان با بيان اينكه اقتدار ملي و امنيت جامعه امروز از بركات حضور مردم در تمام صحنه هاي نظام جمهوري اسلامي است يادآور شد: هفته دولت فرصت خوبي است تا كاركردهاي دولت خدمتگذار را به مردم نشان دهيم.

معاون سياسي امنيتي استانداري سمنان با اشاره به اینکه دولت دهم در سالهای پایانی خدمتگذاری خود است،گفت: لازم است كاركرد دولت و زحمات دولتمردان به نحو شايسته براي مردم بازگو شود.

وي با تمجید از عملكرد دولت در سطح کشور و بویژه در سطح استان سمنان گفت: مردم بايد بدانند دولت در حد وسع و توان خود خدمات خوبی را در این سالها به عموم مردم ایران ارائه كرده است./ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.