فرماندار شهرستان سرعین گفت: روستاییان تنها در قبال دریافت خدمات مطلوب دست به مهاجرت معکوس می زنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل کاظم دبیر دیروز در بازدید از روند اجرایی طرح هادی روستاهای سرعین افزود: روستاییان ما اقشار زحمتکش و شریفی هستند که تنها خواسته آنان ارائه خدمات مطلوب به ویژه در حوزه مسکن و درمان است که اگر این نیازهای آنان تامین شود شاهد مهاجرت معکوس می شویم.

وی با بیان اینکه آموزش و تامین مسکن دیگر خواسته روستاییان است، گفت: دولت با سیاست بسیار مطلوب و رو به توسعه اجرای طرح‌های هادی در روستاها و با مقاوم‌سازی مسکن‌های روستایی سبب شده روستاییان ما انگیزه ماندگاری بیشتری را داشته باشند و همین امر مهمترین خواسته ماست.

فرماندار سرعین افزود: ماندگارترین کاری که دولت می‌توانست در روستاها انجام دهد همین طرح های هادی است که امیدواریم با قدرت و قوت ادامه داشته باشد.

دبیر گفت: اعطای اسناد مالکیت، مقاوم‌سازی مسکن روستایی و اجرای طرح هادی روستایی از جمله خدماتی است که دولت برای رفاه و آسایش روستاییان انجام می‌دهد و از اثرات بارز این طرح می‌توان به مهاجرت های معکوس در سطح روستاهای استان اشاره کرد.

وی در ادامه افزود: اگر در سطح روستاها زیرساخت‌ها قوی شود و پویایی روستاها رونق بگیرد، انگیزه و ماندگاری روستاییان بیشتر شده و این ماندگاری به نفع خود روستاییان و کشور است./س 

برچسب ها: اردبیل ، مهاجرت ، معکوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.