تعطيل نشدن حتي يك سالن نمايشي به منظور تعميرات در مجموعه تئاتر شهر و انجام شدن اين عمليات به صورت همزمان با اجراها هدف ما بود.

حميد شاه آبادي معاون هنري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران، در خصوص تمهيدات و تجهيزات سيستم هاي تئاتر شهر با توجه به مسئله قطعي برق در چند روز گذشته گفت: تئاتر شهر نياز به تمهيدات جدي داشته و هنوز هم دارد ما مي توانستيم به مانند دولت قبل براي مدتي مجموعه را تعطيل كنيم به تعميرات بپردازيم اما تمامي تلاش مان اين بود كه حتي 1 سالن تعطيل نشود.

وي افزود: هم اكنون هزينه اي ميلياردي براي تجهيزات تئاتر شهر مثل سيستم هاي برق رساني، تهويه و امنيتي به كار گرفته شده تا مشكلات اين مركز مرتفع شود.

شاه آبادي بيان كرد: تعطيل نشدن سالن هاي تئاتر شهر و همزمان انجام تعميرات و رفع مشكلات براي پيمان كاران پر زحمت است و به طور حتم براي تماشاگران و هنرمندان نيز تحت خواهد بود اما به نتيجه بخش بودن آن اميدواريم.

مشاور هنري وزير ارشاد با اشاره به اين كه درگذشته 2 ميليارد براي اين مجموعه هزينه شد و اكنون نيز بايد اين اتفاق بيفتد، اظهار كرد: مجموعه تئاتر شهر داراي 1 سالن بوده است و سالن هايي كه هم اكنون تالارهاي نمايشي هستند تنها براي تجهيزات بهتر سالن اصلي ساخته شده بودند. هم اكنونن به اين دليل ما بايد استانداردسازي كنيم تا تمامي اين سالن ها شرايط مناسب اجرايي را داشته باشند.

شاه آبادي در پاسخ به اين كه وضعيت اجرا در ثبت نام تئاتر شهر براي نمايش از همايون غني زاده به چه شكل است؛ گفت: من در اين خصوص دفتر فني و عمراني را مسئول كرده ام تا يك گزارش در اين رابطه به من بدهند اگر شرايط اجرا در پشت بام اين مجموع از لحاظ محاسبات فني تاييد نشود اين اجرا متوقف مي شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار