درباره نحوه درست شارژ کردن گوشی‌های تلفن همراه حرف و حدیث فراوان است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ،عده‌ای معتقدند که پس از تهیه یک گوشی آکبند باید در حالت خاموش ۱۲ ساعت آن را به شارژر وصل کنید و حتی پس از پر شدن هم آن را از شارژر جدا نکنید. بعد از آن ۱۲ ساعت استفاده کنید و دوباره آن را ۸ ساعت شارژ کنید و پس از این دو بار دیگر موبایلتان را به حالت عادی شارژ کنید.
عده‌ای دیگر هم معتقدند که روش درست شارژ کردن گوشی‌های تلفن به این صورت است که در ابتدا باید ۳ ساعت گوشی خود را به شارژ بزنید بعد نیم ساعت به باتری استراحت بدهید، دوباره ۳ ساعت آن را شارژ کنید و باز هم نیم ساعت استراحت و در پایان دو ساعت دیگر هم شارژ کنید.
اما این روش‌ها برای شارژ کردن گوشی‌های قدیمی کارایی داشته و در مورد گوشی‌های جدید گفته می‌شود که برای اولین بار باید گوشی را ۴ ساعت به شارژر زد، در این مدت هم گوشی باید خاموش باشد و همین میزان برای صحیح شارژ شدن آن کافی است.
البته بد نیست بدانیم که بهترین روش شارژ کردن گوشی‌ها‌‌ همان است که کمپانی سازنده گوشی در دفترچه راهنمای گوشی خریداری شده درج نموده است. همچنین اگر از نمایندگی مجاز گوشی خود را تهیه کنید مسلما توصیه‌های درستی را از فروشنده دریافت خواهید کرد./س

برچسب ها: گوشی ، جدید ، شارژ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.