تنها طی ماه گذشته بیش از 270 منزل مورد تعرض این عناصر قرار گرفته است با محکومیت خاصی همراه نشده است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، اگر سالها قبل مردم ایران با شنیدن نام خفاش شب به یاد جنایت های یک مرد روانی می افتادند، این روزها مردم مسلمان بحرین با شنیدن این عنوان، به یاد حملات شبانه مزدوران آل خلیفه به خانه های مردم بی دفاع می افتند.

جوانان انقلاب می گویند با وجود مشت آهنین و حملات نیروهای امنیتی به انقلابیون در خانه ها، روستاها و شهرها، ملت بحرين بر ادامه جنبش مسالمت آميز براي دستيابي به اهداف مشروع خود مثل تشكيل دولت منتخب، حاکمیت دمکراسی، آزادی در كشور و آزادي زندانيان سياسي اصرار مي ورزد.

اما نحوه برخورد نظامیان آل خلیفه با مردم آنقدر وحشیانه است که یکی از رهبران جمعیت اسلامی الوفاق بحرین به شبکه عربی اللؤلؤه می گوید که نظامیان رژیم آل خلیفه به جای دفاع از شهروندان به دنبال ایجاد وحشت در بین مردم و آزار و اذیت آنان هستند.



وی با توصیف این مزدوران به "خفاشهای تاریکی" تاکید می کند: این شیوه های پلیسی در واقع واردات ناقص سیاستهای ظالمانه بعضی رژیمهای دیکتاتوری گذشته است که به زباله دان تاریخ پیوستند.

بر اساس این گزارش تنها طی ماه گذشته بیش از 270 منزل مردم بحرین مورد تعرض این عناصر قرار گرفته است. انقلابیون نیز با محکوم کردن این برخوردهای شبانه و سلب اسایش زنان و کودکان بی گناه بحرینی تاکید کرده اند که جنبش مردمي در بحرين در شبهاي ماه مبارك رمضان ادامه خواهد داشت.
برچسب ها: خفاش ، شب ، مردم ، مجله ، شبانه ، همسایگی ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار