فرماندار شهرستان دماوند گفت: طرح های مهر ماندگار موجب افزایش رونق اقتصادی و رشد اقتصادی نظام اسلامی می شوند؛ بنابر این مستلزم تلاش همه جانبه برای بهره برداری است.

'علیرضا قاسمی فرزاد' در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با تاكید بر اهمیت طرح مهر ماندگار افزود: دولت عدالت محور و رییس جمهوری اهتمام و توجه ویژه ای به اجرا و بهره برداری به موقع از پروژه های مهر ماندگار دارند زیرا این طرح زمینه اجرای عدالت در بین اقشار مختلف جامعه بویژه محرومان را موجب می شود.

وی، هدف از اجرای طرح مهر ماندگار را تكمیل طرح های نیمه تمام تا پایان دولت دهم دانست و ادامه داد: بهره برداری از این طرح ها در اشتغالزایی نیز نقش بسزایی دارد.

فرماندار دماوند، طرح توسعه كشاورزی شهرستان را یكی از طرح های مهر ماندگار دماوند ذكر كرد و گفت : در بخش توسعه كشاورزی این منطقه به عنوان شهرستان پیشگام در استان و حتی كشور مطرح شده است.

قاسمی فرزاد، درباره برگزاری جلسه های متعدد برای تحقق این طرح اعم از جلسه ای با حضور استاندار و مسئولان استانی و شهرستانی جهاد كشاورزی برای بررسی طرح واگذاری توسعه كشاورزی افزود: طرح توسعه كشاورزی شهرستان دماوند آمادگی كامل برای بهره برداری توسط مسئولان و مقام های ارشد ملی را دارد.

فرماندار دماوند گفت: هماهنگ شده تا پس از اعلام آمادگی شهرستان فیروزكوه برای بهره برداری طرح توسعه كشاورزی در یك روز در مجموعه این دو شهرستان همجوار پروژه طرح توسعه كشاورزی با حضور مسئولان عالی رتبه كشور به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به اینكه طرح توسعه كشاورزی به عنوان یكی از نقاط مثبت شهرستان مطرح خواهد شد، اذعان داشت: دماوند در كنار این طرح به واسطه قدمت و تاریخی بودن و منطقه ای سرسبز و خوش آب و هوا در ابعاد گردشگری و پذیرش طرح های گردشگری نیز فعال است و در این عرصه نیز به عنوان منطقه ای برتر شناخته خواهد شد./س



 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.