سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران گفت: از هواداران و تماشاگران استقلال تقاضاداريم در ديدار فردا مقابل ذوب آهن اصفهان در جريان هفته سوم فقط به تشويق تيم استقلال بپردازد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ امير قلعه نوعي سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اينكه استقلال در هفته گذشته شكست تلخي مقابل سايپا خروده از نظر شرايط روحي بازيكنان در وضعيت خوبي قرار نداشتند در طول اين هفته سعي و تلاش ما اين بوده است كه اين بازيكنان را از نظر روحي در وضعيت بهتري قرار دهيم.

قلعه نوعي در ادامه تصريح كرد: ديدار فردا مقابل ذوب آهن از حساسيت زيادي برخوردار است استقلال در خانه مقابل اين تيم به ميدان مي آيد و هواداران از اين تيم فقط برد مي خواهند.

وي در ادامه افزود: از هواداران و تماشاگران تقاضا د ارم در بازي فردا فقط به تشويق تيم استقلال بپردازند و كاري به حواشي نداشته باشند هواداران بايد بدانند كه تيم پرسپوليس بايد براي تيم استقلال الگو باشند تا مثل فصل گذشته تيم دچار مشكل پرسپوليس نشود.

قلعه نوعي در ادامه افزود: بعضي از طرفداران ما قدرنشناس هستند كادر فني و همچنين بازيكنان تا همين لحظه يك ريال پول دريافت نكردند و فقط به عشق هواداران خود به تمرين ادامه مي دهند.

قلعه نوعي ادامه داد: درخواست هايي كه در اين 10 روز بازيكنان ما آمده است متعجب شده ام كه چرا قبل از شروع ليگ اين گونه درخواست ها به باشگاه ابلاغ نشده بود، ما روي همه 21 نفر حساب ويژه اي كرديم كه تا نيم فصل كه بتوانيم بازيكنان خود را جابجا كنيم خروجي تيم نخواهيم داشت.

وي در مورد انتقادات اخير از جواد نكونام افزود: جواد در اين بازي نمي خواست بازي كند اما به تصميم من بازي كرد.

بودجه امسال نصف سال گذشته است

رسول كربكندي ذوب آهن نيز گفت : ما ليگ را خوب شروع نكرديم دو بازي اول را باختيم و اين باخت ها باعث فشارهايي بر روي تيم شد اين تيم با تغييرات متعددي در فصل نقل و انتقالات روبرو شد بيشتر بازيكنان از جمله دو دروازه بان تيم و دو مهاجم طراز اول تيم از ما جدا شدند.

زماني كه من به اين باشگاه آمدم اكثر بازيكنان قراردادشان تمام شده بود دست و پنجه نرم مي كنيم.

بودجه امسال ما نصف بودجه پارسال بود كه بيشتر اين مبلغ صف نگه داشتن بازيكنان قبلي اين تيم شد به همين دليل نتوانستيم با بودجه كم بازيكنان ميلياردي بخريم 6 بازيكن از دسته يك خريديم و تعدادي بازيكن از تيم اميد و جوانان خريديم .

با توجه به باخت هايي كه داريم فشار بر روي تيم است و ما سعي مي كنيم با گرفتن امتياز از استقلال درخانه حريف كمي از اين فشار كم كنيم .

اضافه شدن جواد نكونام كاپيتان تيم ملي و بازيكن بزرگ به تيم استقلال كار اين هفته ما را مقابل استقلال سخت كرده است.

آرزو دارم ذوب آهن بازي زيبا و قابل قبولي را به نمايش بگذارد و نتيجه خوبي بگيرد.

تيم ما هيچ مصدوم و محرومي ندارد اما ما مهاجم خود قاسم حدادي فر را به دليل سرباز بودن تا 4 شهريور ماه در اختيار نداريم ./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار