عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دولت و وزارت امور خارجه فجايع غير انساني ميانمار را با جديت پيگيري کند و اقدامات جدي تري را در اين‌باره انجام دهد.

آیت الله محسن مجتهد شبستری در گفتگو با خبرنگار ازاحزاب باشگاه خبرنگاران، در واکنش به کشتار مسلمانان بی‌گناه میانمار توسط بودائی‌های افراطی، اظهار داشت: آمریکا و اسرائیل به دنبال گسترش اسلام‌ستیزی در جهان هستند و بودائی‌های افراطی نیز با دین اسلام مخالف‌اند و مسلمانان بی‌گناه را قتل عام کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: آمریکا و اسرائیل در حکومت و دولت میانمار نفوذ کرده‌اند و به نسل کشی مسلمانان دامن می‌زنند.

آیت الله مجتهد شبستری با اشاره به محکومیت قتل عام مسلمانان میانمار توسط روحانیت و اقشار مختلف مردم کشورمان، گفت: سازمان‌های بین‌المللی و مدعی حقوق بشر در برابر این کشتار ناعادلانه سکوت کرده‌اند و اقدام جدی را در جهت پیگیری این کشتارهای غیر انسانی انجام نمی‌دهند.

وی تصریح کرد: امیدواریم سازمان‌های بین‌المللی به خود بیایند و نسبت به کشتار این مسلمانان بی‌گناه واکنش نشان دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری دولت و وزارت امور خارجه را خطاب قرار داد و خاطر نشان کرد: دولت و وزارت امور خارجه فجايع غير انساني ميانمار را با جديت پيگيري کند و اقدامات جدي تري را در اين‌باره انجام دهد.

انتهای پیام/س3

برچسب ها: میانمار ، آمریکا ، اسرائیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار