معاون اجتماعي پليس آذربايجان شرقي اعلام كرد: ماموران اداره آگاهي موفق شدند عامل اختلاس از بيمارستان 29 بهمن تبريز را شناسايي و دستگير نمايند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، "سرهنگ فرامرزي " در تشريح اين خبر گفت: در پي دادخواهي سازمان تامين اجتماعي مبني بر اختلاس و کلاهبرداري فردي از اين سازمان، با دستور مقام قضايي پرونده به اداره عمليات ويژه پليس آگاهي ارجاع داده شد.

وي گفت: پس از بررسي هاي اوليه مشخص گرديد که فردي به هويت ع.ا کارمند حسابداري بيمارستان 29 بهمن تامين اجتماعي با جعل مهر شرکت هاي قرارداد بيمارستان و اخذ چک هاي شرکت هاي مذکور از حسابداري بيمارستان و ممهور نمودن آنها با مهرهاي جعلي نسبت به وصول چکها اقدام نموده است.

سرهنگ فرامرزي افزود: بابررسي دوربين هاي مداربسته بانکها چهره فرد وصول کننده مشخص و با بررسي هاي لازم مشخص شد که فرد وصول کننده برادر زاده متهم است و پس از دستگيري اقرار نمود که چکها را عمويم به من مي داد و من چکها را براي وي وصول مي نمودم و وجه را عينا به عمويم تحويل مي دادم زيرا به من قول داده بود که در بيمارستان شغلي دايمي پيدا کند.

وي در ادامه سخنان خود گفت: لذا با همکاري برادرزاده متهم شماره تلفن هايي که متهم پس از فرار خريداري کرده بود در اختيار مامورين قرار داده شد که با رديابي و اخذ پرينت مشخص گرديد متهم مدام در شهرستانهاي تهران- کرج و مشهد در حال تردد است لذا از کليه بانکها و موسسات مالي و اعتباري استعلام و کليه حسابهاي بانکي متهم با موجودي توقيف گرديد و به جهت تغيير مکان دادن متهم اخذ نيابت براي دستگيري وي ميسر نگرديد.

بعد از مدتي از طريق برادرزاده متهم اطلاع حاصل شد که برادر متهم متواري فوت نموده که مامورين به صورت نامحسوس مراسم کفن و دفن و ترحيم را تحت نظر قرار داده تا اينکه پس از يک هفته متهم شبانه به صورت مخفي به منزل متوفي رفته که با اطلاع مامورين ابتدا محل به محاصره در آمده و با ورود به منزل ، متهم که خود را مخفي کرده بود دستگير مي شود.

سرهنگ در خاتمه گفت: در تحقيقات بعمل آمده متهم به اختلاس و کلاهبرداري به مبلغ 2ميليارد ريال و جعل مهر هاي شرکت هاي اعلامي اقرار نمود./س

برچسب ها: کشف ، اختلاس ، بیمارستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.