فرماندار اهر از اجرای 54 طرح اشتغالزایی در قالب طرح های تولیدی، صنعتی، کشاورزی، خدماتی و گردشگری با هزینه بالغ بر چهار هزار میلیارد ريال در قالب تفاهم نامه از سوی سرمایه گذاران شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، رضا صدیقی امروز در جلسه کمیته عمرانی شهرستان اهر گفت: یکی از دغدغه های مهم مردم و مسئولان شهرستان بحث اشتغال می باشد که دراین راستا با برنامه ریزیهای انجام شده اجرای طرح آهک هیدراته، فاز دوم مس مزرعه، آهن میلگردی، کارخانه بسته بندی میوه و سورتینگ، قند طعم دار، کنسانتره مس از طرح های در دست اجرا می باشد که با اتمام این طرح ها زمینه اشتغال بیش از دو هزار نفر فراهم می شود.

وی دراین جلسه از جشنواره بزرگ سالانه ورنی در سالجاری بصورت کشوری در اهر خبر داد و افزود: با اجرای این جشنواره یکی از محصولات منحصر بفرد صنایع دستی منطقه ارسباران(ورنی) با برند مخصوص ارسباران که یکی از محصولات مهم صادرات غیر نفتی منطقه می باشد به خارج از کشور صادر می شود.

وی دراین جلسه، کارهای انجام شده در عمران شهری را در شهرستان اهر با توجه به جمعیت شهرستان جوابگوی شهرستان ندانست و از نماینده مجلس و مسئولان خواست با پیگیری و اخذ اعتبارات لازم شهرداری را در اجرای پروژه های عمرانی شهرداری یاری نمایند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.