نماینده قم درشورای عالی استانها گفت: قوه قضاییه در رسیدگی به وضعیت پروژه منوریل قم نباید تحت تأثیر فشارهای سیاسی و اجتماعی قرار گیرد.

 محمدرضاباقر پناهی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: براساس اظهارنظر بعضی از مسئولان قم جمع آوری پایه های منوریل قم بی معناست، گرچه این اظهار نظرها رنگ وبوی سیاسی دارد و بعضاً از سر دلسوزی است اما در هر صورت قوه قضائیه در رسیدگی به وضعیت پروژه منوریل قم نباید تحت تأثیر فشارهای سیاسی و اجتماعی قرار گیرد.

نماینده قم در شورای عالی استانها با اشاره به موافقین و مخالفین اجرای این پروژه اظهار داشت: مخالفان اجرای پروژه منوریل قم، آنرا غیرکارشناسی و حیف و میل کردن بیت المال می دانند و معتقدند که اجرای آن باید متوقف گردد تا از خسارت بیشتر جلوگیری شود و سازمان بازرسی هم به همین منظور ورود پیدا کرده است.

باقر پناهی با اشاره به اینکه ورود سازمان بازرسی کل کشور به این پروژه گرچه دیر هنگام بود، تصریح کرد: با ورود سازمان بازرسی کل کشور، پروژه از حیطه اظهارات موافقین و مخالفین خارج می گردد و فقط این دادستان قم و قوه قضاییه است که براساس نامه سازمان بازرسی باید به موضوع رسیدگی کند.

نماینده قم در شورای عالی استانها با تأکید بر خسارت وارد به بیت المال، اذعان داشت: به شهر مقدس قم و بیت المال خسارت وارد شده و مخالفان اجرای این پروژه نظر به جلوگیری از خسارت بیشتر را دارند.

وی ادامه داد: گرچه خسارت بیت المال فقط بخشی از خسارات است در حالیکه خسارات این پروژه از حیث تحت الشعاع قرار دادن حرم حضرت معصومه (ع) سیما و منظر شهری، شهر مقدس قم بسیار فراتر از خسارات مادی پروژه است.

باقرپناهی، بیان داشت: مخالفان و موافقان اجرای این پروژه خسارت اصلی را حذف خط B متروی قم می دانند و در این مورد اتفاق نظر دارند و بارها نیز توسط آنها اعلام گردیده و خواستار  اجرای این خط هستند.

نماینده قم در شورای عالی استانها در پایان خاطر نشان کرد: با اجرای خط B متروی قم نیمی از مرم شهر از این وسیله حمل و نقل بهره مند می شوند./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار