سخنگوي هيئت رئيسه مجلس نشست‌هاي مشترك دولت و مجلس را بهانه‌اي براي افزايش سطح تعامل دو قوه مجريه و مقننه و حل مشكلات مردم دانست.

عبدالرضا مصري در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در تشريح جلسه مشترك دولت و مجلس كه شب گذشته(يكشنبه) به ميزباني دولت برگزار شد، گفت: ضيافت افطاري اعضاي قواي مقننه و مجريه در راستاي سنت حسنه هر ساله و با حضور تمامي نمايندگان مجلس و اعضاي هيئت دولت برگزار شد.

وي در ادامه تصريح كرد: در ابتداي اين نشست علي نيكزاد وزير مسكن و شهرسازي گزارشي از روند رو به رشد ساخت و توسعه مسكن مهر و پس از آن محمدرضا فرزين دبير ستاد هدفمندسازي يارانه‌ها نيز گزارشي از حوزه مطبوعش ارائه كرد.

سخنگوي هيئت رئيسه مجلس در ادامه به سخنراني رئيس مجلس شوراي اسلامي در اين ضيافت اشاره كرد و گفت: در جلسه مشترك نمايندگان با هيئت دولت لاريجاني از اعلام آمادگي مجلس جهت تعامل با قوه مجريه براي پاسخگويي نيازهاي حمايتي و قانون گذاري خبر داد.

وي همچنين ادامه داد: مجلس همواره از دولت حمايت كرده و آماده است لوايحي را كه در راستاي رفع نياز دولت باشد به تصويب برساند.

مصري در ادامه تصريح كرد: همچنين در اين نشست محمود احمدي نژاد رئيس جمهور در خصوص ضرورت تعامل دولت و مجلس در شرايط كنوني و راهكارهاي آن صحبت كرد.

سخنگوي هيئت رئيسه مجلس خاطر نشان كرد: نشست‌هاي مشترك دولت و مجلس در شرايط فعلي به تعامل دولت و مجلس و به تبع آن حل مشكلات مردم در زمينه‌هاي گوناگون بيش از بيش كمك خواهد كرد.

گفتني است نمايندگان مجلس عصر ديروز(يكشنبه) در نشستي مشترك با رئيس جمهور به گفتگو و تبادل نظر پرداخته و افطار را ميهمان احمدي‌نژاد بودند.
انتهاي پيام/س2
برچسب ها: مجلس ، دولت ، تعامل ، مشکلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار