اصلاح ساختار نظام آموزشي و تبديل آن به نظام آموزشي 6.3.3 بستري مناسب براي اجراي بهتر سند تحول بنيادين در وزارت آموزش و پرورش است.

 به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از وزارت آموزش و پرورش ، باقرزاده ، معاون وزير ورئيس سازمان نهضت سوادآموزي كشور درجلسه كميته ساماندهي نيروي انساني دراستقرار نظام آموزشي استان البرز با اعلام مطلب فوق افزود: سند تحول بنيادين بي بديل ترين و منحصر به فرد ترين سند اجرايي در كشور است كه اجراي آن اولويت دار ترين برنامه و ماموريت وزارت آموزش و پرورش محسوب مي شود.
علي باقرزاده با اشاره به ايجاد پايه ششم در دوره ابتدايي از مهرماه امسال در كشور افزود: افزوده شدن يك پايه تحصيلي به دوره ابتدايي از آن جهت است كه در اين دوره يادگيري هاي دانش آموزان پايدار تر و موفقيت آميز تر است .
وي با بيان اينكه در استان البرز آمادگي كاملي براي آغاز سال تحصيلي وجود دارد افزود: استان البرز در بخش فضاي آموزشي مشكل خاصي ندارد و تا پايان شهريور ماه 45 پروژه مقاوم سازي مدارس و 25 پروژه تخريب و بازسازي تكميل و به بهره برداري خواهد رسيد و همچنين 164 كلاس درس هم بهسازي و تعمير خواهد شد .
معاون وزير ورئيس سازمان نهضت سوادآموزي كشور افزود: تمام امكانات ، ظرفيت ها و منابع در استان البرز براي اجراي سند تحول بنيادين و استقرار نظام جديد آموزشي بكار گرفته شده است و اين استاد آمادگي كاملي براي آغاز سال تحصيلي جديد دارد./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار