عوامل نمایش "شام آخر" اولین اجرای خود در فستیوال بین المللی تئاتر كیجیمونا فستا 2012 ژاپن را تقدیم مرحوم حمید سمندریان كرد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از  پایگاه خبری حوزه هنری، پس از پایان اولین اجرای نمایش "شام آخر" روز شنبه 7 مرداد ماه در فستیوال بین المللی تئاتر كیجیمونا فستا 2012، احمد سلیمانی كارگردان نمایش به نمایندگی از عوامل، اجرای نمایش را تقدیم به مرحوم حمید سمندریان كرد.
سلیمانی پس از اجرای نمایش، استاد سمندریان را برای حضار در سالن معرفی كرد و از آنها خواست تا به ‌جای تشویق گروه، سمندریان را تشویق نمایند كه تماشاگران نیز به احترام استاد سمندریان از صندلی برخاسته و ایستاده به ابراز احساسات پرداختند.
نمایش "شام آخر" در پنجمین حضور بین المللی خود به عنوان نماینده ایران، با حمایت حوزه هنری استان قم راهی فستیوال بین المللی تئاتر كیجیمونا فستا 2012 ژاپن شده است.
گفتنی است این فستیوال كه از شهرت جهانی برخوردار است، هر ساله در شهر اوكیناوا، میزبان گروه‌های نمایشی سراسر جهان است و امسال علاوه بر این، پذیرای پژوهشگران و هنرمندان عضو استیج جهانی نیز است.
نمایش "شام آخر" به نویسندگی محمد رضا كوهستانی و كارگردانی احمد سلیمانی محصول سال 1388 گروه تئاتر ایده است كه در آن بازیگرانی چون مجید امیری، مهدی نیك روش، محمد جواد پیروزی، ماشاالله كوهستانی و احمد سلیمانی به ایفای نقش می‌پردازند./م
برچسب ها: سمندریان ، نمایش ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار