رئيس سازمان بازرسي كل كشور آسايشگاه خيريه كهريزك را يك مركز برجسته و ممتاز در ارائه كارهاي خير دانست.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام مصطفي پورمحمدي در حاشيه بازديد از آسايشگاه خيريه كهريزك گفت: اين افراد به عنوان بخشي از نيازمندان جامعه، نيازمند حمايت و پشتيباني هستند.

رئيس سازمان بازرسي كل كشور  با بيان اين‌كه آسيب‌هاي اجتماعي جامعه‌ي بزرگي مانند ايران زياد است، تصريح كرد: جامعه ما نيازمند چنين مراكزي است و خوشبختانه درطي سال‌هاي اخير توسعه زيادي در سازمان‌هاي حمايتي مانند بهزيستي و كميته امداد صورت گرفته است ولي اين موضوع از مقوله‌هايي است كه حضور مردم تعيين كننده است. همه بايد در كار خير مشاركت كنند. آسايشگاه كهريزك نمونه يك مركز بسيار برجسته و ممتازي است كه در آن كارهاي خير به بهترين شكل ارائه مي‌شود.

وي در پاسخ به اين سؤال كه آيا سازمان بازرسي مي‌تواند به اين مجموعه كمك كند، گفت: سازمان بازرسي به مجموعه تحت پوشش اداري كمك مي‌كند و آسايشگاه خيريه جنبه خصوصي داشته و ما به اين مجموعه كمك عاطفي و احساسي مي‌كنيم.

وي ادامه داد: يكي از اهداف اين بازديد آشنايي با نحوه ارائه خدمات مراكز حمايتي بود، اولاً خوشحاليم كه مي‌بينيم يك مجموعه مانند كهريزك با پرسنل خوب و نيكوكار با نگاه‌هاي بلند و باورهاي عميق انساني و الهي، عشق، امكانات مادي، علايق و احساساتشان را بسيج كرده و در چنين مجموعه‌اي بروز دادند. هم از جهت امكانات مادي و هم از جهت امكانات معنوي و هم از جهت سليقه و ذوق، ابتكارات جالبي در اين فرصت كم مشاهده كرديم.

رئيس سازمان بازرسي كل كشور خاطرنشان كرد: انسان‌هاي خدوم، باانگيزه و انسان دوست فراوان در جامعه هستند كه دست به اين كارهاي پسنديده و كاملاً ارزشمند مي‌زنند، اميدواريم اين نمونه و تفكر در جامعه تكثير و توسعه پيدا كند و مسئولين نيز بايد بستر را فراهم كنند تا هم مردم و خيرين به اين موضوع رو بياورند و هم اين‌كه اين فعاليت‌ها توسعه پيدا كرده و به بهترين شكل به نيازمندان و مددجويان ارائه شود.

"انتهاي پيام"/پ3
برچسب ها: پورمحمدی ، بازرسی ، کهریزک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار