سوال خبرنگار سوئيسي در مورد اشغالگري و تجاوز رژيم صهيونيستي عليه فلسطينيان، خشم ديپلمات صهيونيست در سوئيس را برانگيخت.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پرس تي وي؛ بنابر اظهارات جان متلر خبرنگار روزنامه برنر تسايتونگ (Berner zeitung) طي مصاحبه اخير او با سفير رژيم صهيونيستي، ييگال كسپي، به جاي پاسخ به اين سوال كه آيا قبول دارد كه اسرائيل به عنوان يك رژيم اشغالگر و متجاوز به فلسطين شناخته مي شود، به شدت عصباني شده و اين خبرنگار را به اشاعه "يهودي ستيزي" متهم كرده است.
 
اين خبرنگار در پاسخ به عصبانيت و خشم سفير اسرائيل اين سوال را مطرح مي كند كه آيا واژه "يهودي ستيزي"، دستاويزي براي ممانعت از هرگونه انتقاد به رژيم صهيونيستي است؟
 
اما پاسخ ديپلمات اسرائيلي كه سعي در پنهان كردن خشم خود داشته، اتهام ديگري به خبرنگار سوئيسي مبني بر تمايل او به تضعيف رژيم اسرائيل با اين سوالات بوده است.
 
سوال ديگر اين خبرنگار درباره تحريم كالاهاي اسرائيلي توسط يكي از فروشگاه هاي زنجيره اي و بزرگ سوئيس بوده است كه با جواب سر بالاي اين ديپلمات ناتمام مي ماند.
 
در ادامه مصاحبه بحث ايران و حق اين كشور در دستيابي به انرژي هسته اي به ميان مي آيد و ديپلمات صهيونيست اذعان مي دارد كه اين بهانه جويي ها تنها بدين خاطر است غرب نمي تواند كنترل ايران بر خليج فارس و در نتيجه تعيين قيمت جهاني نفت را بپذيرد.
 
اين ديپلمات با امتناع از پاسخ به اين سوال كه آيا رژيم اسرائيل سلاح هاي هسته اي دارد؟ به مصاحبه پايان مي دهد.
 
آمريكا، اسرائيل و برخي همدستان آنها در حالي ايران را بر حق مسلم خود در دستيابي به انرژي هسته اي براي اهداف صلح آميز متهم مي كنند كه رژيم اسرائيل تنها بين 200 تا 400 كلاهك هسته اي داشته و همچنان به فعاليت هاي هسته اي خود، ادامه مي دهد.
برچسب ها: دیپلمات ، اسرائیل ، ایران ، خشم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار