مقاله یك دبیرخوزستانی دركنـفـراس بیـن المللـی عربـی دراندونزی برگزیده شناخته شد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ اداره كل آموزش وپرورش خوزستان مقاله دكتر سوزان جادری كه به عنوان یكی از نمایندگان كشورمان از آموزش و پرورش بندرامام خمینی(ره) در دوازدهمین دوره كنفرانس بین المللی زبان و ادبیات عرب كشورهای مسلمان درجاكارتای اندونزی حضور داشت،به عنوان یكی از مقالات برتر برگزیده شد.

این مقاله با عنوان 'اثر معانی حروف الجّاره فی تفسیر سورتی آل عمران و النساء 'به این كنفرانس ارائه شد و در كتاب مقالات برگزیده ی كنفرانس به چاپ رسیده است.

براساس این گزارش این كنفرانس اواسط تیرماه امسال (9تا12 جولای 2012)در اندونزی برگزار شد و دكترجادری برای بار دوم در این كنفرانس شركت كرده بود.

دكتر جادری همچنین از ارائه چهارمقاله به دانشگاه بین المللی بیروت خبرداد كه در آینده نزدیك در نشریه تخصصی این دانشگاه چاپ خواهد شد.

وی شركت در همایش بین المللی نهج البلاغه در تهران،،حضور در كنفرانس بین المللی اساتید مسلمان در مالزی در آذرماه 91،نگارش طرح تحقیقاتی با موضوع علوم قرآنی و ادبیات عرب را ازجمله فعالیت های آتی خود عنوان كرد.

سوزان جادری دكترای زبان و ادبیات عرب از دانشگاه تهران ،استاد حوزه و دانشگاه ،دبیر و نیز سرگروه درس عربی مقطع متوسطه بندر امام خمینی (ره )می باشد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.