نوشاد عالمیان، نماینده شایسته تنیس روی میز ایران در سومین دیدار خود در رقابت های المپیک 2012 لندن برابر تیموبول قرار می گیرد که اولین بازی خود را در رقابت های امسال تجربه می کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: چپ دست استثنائی ایران بعد از کسب 2 پیروزی ارزشمند مقابل حریفانی از استرالیا و هنگ کنگ در سومین دیدار خود رو در روی حریف آلمانی قرار می گیرد که مانند خودش چپ دست است.

تیموبول 31 سال سن دارد و قد او 181 سانتی متر و وزن او 73 کیلوگرم است. این حرف قدرتمند دارای رنکینگ 7 جهان است و مقام های او در المپیک کسب مقام اول المپیک 2000 سیدنی و مدال نقره در رقابت های تیمی المپیک 2008 پکن است.

با توجه به اینکه او حريف قدری است و تجربه بیشتری نسبت به نوشاد عالمیان دارد با این حال از پینگ پنگ باز شگفتی ساز ایران پیروزی در برابر او دور از ذهن نیست.

سابقه بازي دو چپ دست المپيكي پينگ پنگ : عالميان اين بار چه مي كند؟

نوشاد عالميان وتيموبول در مرحله يك شانزدهم رقابت هاي تنيس روي ميز المپيك 2012 لندن درحالي رودر روي هم قرار مي گيرند كه يك بار ديگر هم به مصاف هم رفته اند .

نوشاد عالميان و تيمو بول قهرمان بلند آوازه آلماني پيش از اين درسال 2010 در بازيهاي تور جهاني چين رودرروي هم قرار گرفتند كه عالميان در آن ديدار با نتيجه 4 بر يك مغلوب حريف قدر خود شد.

اين در شرايطي بود كه نوشاد عالميان كه اكنون 21 سال دارد در اوج كم تجربگي خود بود و تيموبول آلماني سالهاي اوج پينگ پنگ خود را در سال هاي 2010 و 2011 پشت سر گذاشت.

در بازي امروز اين دو حريف چپ دست، عالميان با رنكينگ 77 جهان به مصاف حريف آلماني خود مي رود كه اكنون رده 7 جهان را دارد اما با توجه دو پيروزي ارزشمند عالميان در دو ديدار قبلش در رقابت هاي المپيك 2012 لندن برد برابر اين رقيب قدر دور از ذهن نيست./مح
برچسب ها: عالمیان ، حریف ، پیروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
rezvan sadat naghibi
۲۰:۳۵ ۱۹ مرداد ۱۳۹۱
man kheyli az bazikonan iran khosham miad omidvaram hamishe ghahreman beshid kheyli doseton daram omidvaram hamishe movafagh bashid felan bye.
Switzerland
شیرین
۱۳:۰۰ ۰۹ مرداد ۱۳۹۱
باید به این ورزشکار خودمون افتخار کنیم.به خاطر بردشون تبریک میگم وامیدوارم در مسابقه امروز مقابل حریف آلمانی نیز به شایستگی ظاهر شوند وموفق باشند