دونده 800 متر کشورمان گفت: مصدومیت من برطرف شده و تمریناتم بد نیست. اگر مشکلی پیش نیاید سعی می کنم در لندن نماینده شایسته ای برای کشور باشم اما قول نمی دهم که بتوانم نتیجه خاصی کسب کنم.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، سجاد مرادي، دونده 800 متر کشورمان اعلام داشت من سومین حضور در المپیک را تجربه می کنم و از وضعیت جسمانی خود اطلاع دارم. تمام سعی خود را می کنم تا به فینال راه  پیدا کنم، می دانم چگونه مسابقه بدهم و انرژی خود را تقسیم کنم. این نتیجه حضور در 3 دوره المپیک است.

من کارهایی را که باید انجام می دادم، انجام دادم اگر دچار آسیب دیدگی نمی شدم ممکن بود شرایط به گونه ای دیگررقم بخورد. متاسفانه در ورزش این مسائل هست.   

پیشتازی چینی ها با 12 مدال تا پایان روز دوم بازی های المپیک

تا پایان روز دوم بازی های المپیک، چینی ها با 12 مدال پیشتاز هستند.
تا پایان روز دوم بازی های المپیک 2012، چین با 12 مدال (6 طلا، 4 نقره و دو برنز ) در صدر رده بندی مدال ها قرار دارد و آمریکا با 11 مدال (3 طلا، 5 نقره و 3 برنز) در تعقیب رقیب آسیایی اش است. ایتالیا، کره جنوبی، فرانسه، کره شمالی و قزاقستان کشورهایی هستند که هر کدام صاحب دو مدال طلا شده اند.

در مسابقات مهم بسکتبال هم آمریکا 98 بر 71 فرانسه را برد، اسپانیا با نتیجه97 بر 81 از سد چین گذشت و روسیه 95 بر 75 بریتانیا میزبان بازی ها را شکست داد.
تا پایان روز دوم بازیها 30 کشور مدال گرفته اند.

رده بندی 11 کشور برتر المپیک لندن تا پایان روز دوم بازی ها:
1- چین 6 طلا، 4 نقره و 2 برنز
2- آمریکا 3 طلا، 5 نقره و 3 برنز
3- ایتالیا 2 طلا، 3 نقره و 2 برنز
4- کره جنوبی 2 طلا، یک نقره و 2 برنز
5- فرانسه 2 طلا، یک نقره و یک برنز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار