مدیرکل دفتر فناوری و اطلاعات استانداری خراسان رضوی گفت: شهرداری به عنوان متولی السیت، باید این بحث را در حوزه شهروندی فعالتر نماید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نمایشگاه اله سیت 91، محمدرضا خلیلی با بیان اینکه مردم آمادگی استفاده از حوزه فعالیت فناوری اطلاعات و دولت الکترونیک را دارند، اظهار کرد: باید در زمینه استفاده مردم از خدمات الکترونیکی فرهنگسازی ویژه ای صورت بگیرد.

وی بحث امنیت را مهمترین مسئله در حوزه دولت الکترونیک دانست و گفت: در حال حاضر بسیاری از امورات مردم به صورت الکترونیکی صورت می گیرد و استفاده از خدمات الکترونیکی سبب افزایش تخلفات الکترونیکی شده است.

خلیلی با بیان اینکه آموزش شهروندی در حوزه امنیت نیز یک ضرورت اجتناب ناپذیر است، ادامه داد: استفاده از کارت های بانکی در خود پردازها سبب افزایش دو برابری آمار تخلفات نسبت به سال گذشته شده است و این مسئله نشان از بی اطلاعی مردم از مسائل امنیتی در این حوزه دارد.

مدیرکل دفتر فناوری و اطلاعات استانداری خراسان رضوی با اشاره به نمایشگاه السیت گفت: السیت فرصت خوبی برای فرهنگسازی استفاده از خدمات الکترونیکی با توجه به ترافیک اداری و آلودگی هوا و مشکلات حوزه حمل و نقل در بین شهروندان است.

یادآوری می شود: در همين خصوص سمينارها و كارگاه هاي آموزشي ويژه اي در

حوزه امنيت و تخلفات سايبري در نمايشگاه السيت پيش بيني شده است./ع

برچسب ها: اله سیت ، فناوری ، امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.