كارشناس ارتباطات پژوهشي مركز فرهنگ و معارف قرآن دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم از ارايه 55 عنوان كتاب در بيستمين نمايشگاه بين المللي قرآن خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمين اكبر قنبري در گفتگو با خبرنگار حوزه معارف باشگاه خبرنگاران افزود: 55 عنوان كتاب در قالب 140 جلد از انتشارات اين مركز در نمايشگاه قرآن ارايه شده است.
وي ادامه داد: علوم و معارف قرآن، تفسير، دايرة المعارف و پرسمان قرآني از جمله آثار ارايه شده در نمايشگاه قرآن است.
حجت الاسلام قنبري با اشاره به آثار شاخص مركز فرهنگ و معارف قرآن دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم افزود: دانش نامه مقالات قرآن حاوي 7 هزار مقاله قرآني و شجره طوبي حاوي اطلاعات كل كتاب هاي مركز در قالب يك برنامه ديجيتالي از جمله آثار مهم مركز فرهنگ و معارف قرآن كريم در نمايشگاه قرآن هستند.
وي پيرامون برگزاري نشست هاي علمي اين مركز افزود: 2 نشست تخصصي در طول ايام برپايي نمايشگاه قرآن برگزار مي شود.
مدير غرفه مركز فرهنگ و معارف قرآن در بيستمين نمايشگاه بين المللي قرآن با اشاره به عرضه 2 ترجمه از قرآن در اين مركز به بازديدكنندگان نمايشگاه گفت:  2 ترجمه قرآن براساس ترجمه تفسير راهنما و تفسيرالميزان در قطعه هاي مختلف و با توضيح بعضي آيات به مخاطبان ارايه مي شود.
وي با معرفي تعدادي از كتاب هاي چاپ شده سال جاري افزود: جلد 9 دايرة المعارف قرآن، جلد 4 تفسير آموزشي براي حوزه هاي علميه از جمله كتب منتشر شده مركز در سال جاري هستند.
حجت الاسلام قنبري با اشاره به تعدادي از آثار علمي و پژوهشي در دست اقدام مركز فرهنگ و معارف قرآن است گفت: در حال حاضر 40 عنوان اثر در مراحل مختلف چاپ به سر مي برند كه در آينده نزديك منتشر مي شوند./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار