در ساخت سريال "چمدان" قصد پند و نصيحت كردن را نداشتم و تنها به دنبال قصه‌اي جذاب براي مخاطبان بودم.

خسرو ملكان، كارگردان و نويسنده سريال "چمدان" در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران در خصوص هدف از ساخت اين سريال گفت: سريال "چمدان" وسوسه‌هاي انساني و جلوگيري از اين وسوسه‌ها را به تصوير مي‌كشد و اينكه در مواجه با اين اتفاقات خود را نگه دارند تا دچار زيان وضرر نشوند.

وي ادامه داد: معتقدم سريال‌هاي مناسبتي در عين حال كه بايد جذاب باشد بايد مخاطب را با خود همراه كند كه قصد داشتم قصه‌اي را به بهترين شكل روايت كنم.

ملكان تصريح كرد: هدف من از ساخت اين سريال پند و نصيحت به مخاطبان نبوده است بلكه مي‌خواستم كاري جذاب و ارزشمند نمايش دهم تا بينندگان از تماشاي آن لذت ببرند.

تهيه‌كننده "چمدان" در خصوص جنس كمدي سريال اظهار داشت: در يك اثر كمدي در كنار خنده، غم و صحنه‌هاي متاثرنيز وجود دارد و ذات قصه ايجاب مي‌كند كه رگه‌هاي از طنز در آن باشد.

ملكان ادامه داد: در نگارش اين سريال، به شدت به دنبال تعليق بودم تا مخاطب را براي پيگيري قصه و برملا كردن "چمدان" ترغيب كند.

وي در خصوص تركيب بازيگران خاطرنشان كرد: بيشتر بازيگران در حين نگارش فيلم‌نامه در ذهن من بودند و بر اساس آن‌ها قصه را روايت كردم.

گفتني است، سريال "چمدان" به كارگرداني، تهيه‌كنندگي و نويسندگي خسروملكان و با بازي فتحعلي اويسي،‌ شهره لرستاني، مهران غفوريان و غيره از شبكه دوم سيما پخش مي‌شود./ي2

برچسب ها: سریال ، چمدان ، شبکه دو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار